четвртак, 5. март 2015.

Februarska Beauty Kanta



U stilu meseca koji je za nama, donosim vam u kratkim crtama utiske o preparatima iz moje Februarske Beauty Kante!


Kao što vidite uglavnom je preparativa u pitanju osim izuzetka jednog jako lošeg komada šminke. Pa da krenemo baš od tog dela.


Sva četiri proizoda su iz TAG-a Potroši 10 do proleća i sudeći po još jednom preparatu koji će se naći u ovom postu, ja sam već polovično uspešno odradila zadatak. 
Prvi i najomraženiji je ova maskara o kojoj sam pisala ovde. Nemam šta da dodam jer je od tad nisam pipnula i čim se završi pomenuti TAG sa zadovoljstvom se pozdravljam sa njom. Astor maskare – never more.

Avon Planet spa noćna okoloočna krema sa ekstraktom crnog kavijara je bila sasvim ok. Gelastu teksturu je koža brzo upijala. Hidratantna formula, nije mi iritirala oči. Prilikom nanošenja blago hladi i na neki poseban način mi je prijala. Često su na sniženju i svakako bih je opet kupila. Pakovanje je od 15 ml i dosta se sporo troši jer je lako razmaziva.

Krema za omekšavanje peta iz iste kompanije je takođe uspešno odradila posao. Koristila sam je uglavnom uveče pred spavanje tako što namažem debeo sloj i navučem pamučne čarape. Sredila mi je zadebljanja na peti i bukvalno je omekšala kožu posle par mazanja. Poručila sam novu turu jer sam stvarno zadovojna. Brzo se troši jer je pakovanje od 75 ml a ja ne štedim pri nanošenju.

Martina Gebhardt balzam za usne od meda. Nisam toliko oduševljena ovim brendom pa je verovatno ovaj balzam i bolji nego što ga ja doživljavam. Hidrira, lako se razmazuje, ima prijatan miris...mana je to što je u teglici pa mogu da ga koristim jedino kad sam kod kuće. Mislim da je ovo prvi balzam za usne koji sam potrošila do kraja ali ne zahvaljujući njemu već nameri da budem uspešna u ovom poduhvatu. Sasvim sam sigurna da ću u buduće izbegavati ovaj vid pakovanja jer je prilično nehigijenski, pogotovu kad dođete do dna pa morate da se snalazite kako ga iskopati...


Nivea mleko za telo Smooth Sensation za suvu kožu je peti kolega iz prolećnog TAG-a. Šea buter regeneriše i oporavlja suvu kožu. Super miris, odlično neguje i brzo se upija. Sve što je potrebno jednom dobrom mleku za telo.

O Weleda savršenom paru sam takođe pisala u ovom postu. Jedino što bih mogla da dodam je to da ovaj gel za tuširanje slobodno možete da svrstate u in-shower mleka jer je toliko hranljivo i gusto da posle njega vam i ne treba dodatno mazanje. Oba preparata imaju prirodan osvežavajući miris pasjeg trna i pored revitalizacije ostavljaju kožu predivno namirisanom.


Kad smo već kod meni omiljenog brenda, još jedno savršenstvo spakovano u samo 100ml. 2 u 1 mleko i tonik za čišćenje lica je jedno od omiljenih ikada. Za normalnu i mešovitu kožu, čisti do perfekcije. Ostavlja osećaj predivno čiste i osvežne kože. Nije za skidanje šminke. Naravno, nisam odolela da mu ne posvetim par rečenica i u ovom postu.


Bioten gel za umivanje sa ekstraktom dunje je prvo moje upoznavanje sa ovim brendom. Odlično smo se družili. Lagan i prilično tečan gel je solidno radio svoj posao. Namenjen takođe normalnoj i mešovitoj koži ostavlja osećaj očišćene kože. Ne sadrži sapun kao ni boje, parafine i parabene. Brzo se troši jer kao što rekoh prilično je tečan i često izađe mnogo više preparata nego što je potrebno.


Micelarni šampon za bebe je odličan kako za vaše mališane tako i za kosu ali samo pod uslovom da je često perete i da vam je kosa izrazito suva. Svakako je obavezno stavljane maske ili pakovanja posle jer prilično zamrsi kosu. Nije agresivan i ne stvara penu. Ako ipak niste navikli da perete kosu šamponima bez silikona, ovaj prepustite malim anđelčićima i uživajte u nežnom mirisu kosice koja leprša na sve strane.


Noćne maske za lice su u poslednje vreme vrlo popularne. Rade tako što ih u debljem sloju treba naneti pred spavanje i ujutru se probudite sa mekom i preporođenom kožom. Jednom do dva puta sedmično sam koristila i već hvaljenu Anew HidraRecovery Night Mask. Brzoupijajuća formulacija sa sitnim granulicama hijaluronske kiseline. Teglica od 50ml. Sve preporuke.


Još jedna okoloočna dnevna kremica protiv bora iz meni jako dobre linije Anew. Hrani kožu i eliminiše sitne borice i fine linije oko oka. Inovativna formula koju sadrži ova linija, bori se protiv sedam znakova starenja.


Čist vazelin koji sam još pre dve godine kupila u Nemačkoj je odličan preparat za višenamensku negu ruku, noktiju, zanoktica, usana, stopala, kožu tela... Dosta se sporo trošio jer je bio jako gust. Nisam videla da baš ovaj ima da se kupi kod nas ali svakako bilo koji vazelin radi isti posao.


I za kraj aceton iz Yves Rocher-a. Nežno uklanja lak bez razmazivanja i ne isušuje zanoktice. Ovo je sredstvo sa kojim najbrže skinem šljokice i za sad je moj omiljeni skidač laka. Pakovanje je od 100ml i jedino je nezgodno što nema dozer i vrlo lako se može desiti da sipate previše na vatu.

Da li ste koristile nešto od ovoga i kako ste bile zadovoljne?

2 коментара:

  1. Анониман9. март 2015. 22:00

    Drago mi je sto si uvela opciju Anonimno, vec duze vreme pratim blog i svidja mi se, pises interesantno i iskreno :) Iz posta sam probala jedino Biotenov zeleni gel ali nije mi se dopao, pored toga sto se potrosio brzinom svetlosti, isusio mi je lice. Ova Avon maska me intrigirala pa sam rado procitala tvoje iskustvo sa njom, probacu je nekad obavezno. Pratim te i nadalje naravno :) Pozdrav, Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kristina na lepim rečima, puno znače reči podrške :)
      Javi utiske ukoliko probaš masku ;)

      Избриши