уторак, 17. март 2015.

Pogodak i promašaj u februaru



Znam da kasnim debelo sa mesečnom rubrikom Pogodak i Promašaj prethodnog meseca ali to je zato jer sam traživši glavne uloge po kupatilu i neseseru, potpuno zaboravila za kandidate u manikirskom odeljku.


Moje oduševljenje i sve simpatije ovog puta odlaze Golden Rose Matte Top Coat laku za nokte.


Ovu zimu je definitivno obeležio trend mat noktiju pa tako ni mene nije zaobišla ta groznica. Dobila sam ga na poklon sa najpozitivnijm preporukama. Sad ljubav širimo dalje i ja ga preporučujem vama!

Bočica je urađena od mat stakla sa crnim čepom, elegantno i minimalistički. Četkica je pljosnata i široka, meni savršeno odgovara jer u dva poteza potpuno prekrije nokatnu ploču.


Ideja je da preko bilo kog laka za nokte namažete jedan sloj Matte Top Coat-a, sačekate 5 minuta i uživate u modernom mat manikiru. Takođe produžava trajnost laku i lako se skida acetonom.

Moj savet je da ovaj završni lak mažete preko tamnije podloge jer na taj način dolazi bolje do izražaja mat efekat. Međutim, ukoliko volite nežnije i suptilnije nijanse, sasvim lepo deluje i preko njih.

Zapremina je 10,5ml i cena je oko 300 dinara.

Razočarenje meseca februara je definitivno ovaj Seche lak u boji Debutant (14ml).


Pošto sam i ja veliki zaljubljenik u njihov brzosušeći Seche Vite Top Coat, mislila sam da ni lakovi ne mogu biti loši. Ovaj sam uzela jer sam u tom momentu tragala za bebi roze nijansom. Na prvi pogled mi se učinila idealnom. Ali kada se namaže na nokte, boja je prozirna, bledunjavo roze, potrebna su bar tri sloja da se primeti. U sebi ima sitan srebrni štras koji se jedva nazire. Preko svega bih ja prešla i prikačila  mu etiketu lošeg odabira nijanse da mu trajnost nije toliko očajna. Bukvalno ne traje ni dva sata. Posle prvog pranja ruku počne da se krza na vrhovima. Loše se maže i ostavlja suve brazdice.


Ovo je jedini njihov lak u boji koji sam do sad probala i večiti optimista u meni će verovati da sam natrčala na baš ovaj koji ne valja jer u ponudi imaju stvarno veliki broj predivnih nijansi koje želim da imam. Kupuju se u Alexandru po ceni od 420 dinara.
Jeste li pobale neki od ovih lakova?

2 коментара:

  1. Bas mi se dopada ovaj prvi.. Videla sam ga pre neki dan u Liliju na stalku sa snizenjima ali sam pomislila da sigurno ne deluje, nisam bila bas ubedjena ali sad mislim da cu ga isprobati :)

    ОдговориИзбриши