среда, 29. април 2015.

Aprilski GlamBox



Jutros me kurir obradovao paketićem iz GlamBox-a i taj momenat je ovekovečen na Instagramu.
Radujem se ovakvim trenucima bez obzira koliko sam zadovoljna sadržajem unutra. Ovog puta sam se obradovala kutiji jer se opet našlo nešto što sam htela bukvalno da kupim pre neki dan ali sila intuicije je opet bila jača od želje za šopingom!

Sadržaj kutije izgleda ovako:

Nivea Cellular Perfcect Skin Fluid u originalnom pakovanju od 40 ml je željeni proizvod i što se mene tiče sve ostalo je čist bonus! Kutija se na ovaj način isplatila jer je puna cena ovog fluida 1815 dinara.

Formulacija vraća koži mladalački sjaj i usavršava ten čak i ukoliko niste naneli šminku. Pigmenti u ovom fluidu se rastapaju u dodiru sa kožom i na taj način ujednačavaju boju kože i brišu nepravilnosti.

Prospekt  o ovoj novoj liniji je upotpunjen testerima dnevne, noćne i okoloočne kremice.

Kao još jedan proizvod u tzv. fullsize-u je Yves Rocher olovka za intenzivan izgled u ledeno ljubičastoj boji (br.402) sa sitnim šljokicama (330 din). 
Prvi utisak je pozitivan jer je olovka meka i lako se razmazuje.

Collistar piling za zrelu kožu me posebno obradovao jer sam bila prezadovoljna njihovim pilingom u nekoj od prošlih kutija. Obogaćen je esencijalnim uljima pomorandze i citrusa sa Sicilije. Temeljno otklanja mrtve ćelije i zadebljanja na koži i ubrzava proces prirodnog obnavljanja.

Takođe tu je i tester (2ml) Escadinog novog parfema Joyful koji miriše osvežavajuće cvetno i za sad mi se dopada.
I za kraj još jedan tester (9ml) Revlonovog kultnog preparata za kosu Uniq one koji obožavam. Maska koja se stavlja na suvu i na mokru kosu i zamenjuje sve ostale preparate za kojim imate potrebu.

Moram primetiti da im se ovaj put potkrala greška u flajeru na kom su opisani svi preparati koji se mogu naći u aprilskim kutijama. Naime, proizvodi su malo pobrkani.

Umesto Niveinih i Revlonovih preparata stoji Gosh-ova šminka. Ja im to opraštam ali ne znam kako će se to dopasti predstavnicima ovih brendova?!

Da li ste vi zadovoljne vašom kutijom? Hoćete li poručiti majsku?

Pozdrav!

4 коментара:

  1. Da sam znala da ce biti Nivein fluid narucila bih aprilsku kutiju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da mnoge žene koje nisu poručile misle isto, mene je obradovao :)

      Избриши
    2. Na zalost, vecina kutija je bila bez fluida. Tako da niste puno propustili. Nadam se da ce naredna kutija biti "bogatija".

      Избриши
    3. Drzimo palceve za bolju kutiju :)

      Избриши