субота, 1. новембар 2014.

L'oreal pena za čišćenje lica

Ne znam koje godine je prvi put objavljena reklama i ne znam čoveka koji je to smislio ali sam sigurna da je imao moj profil na umu...Ja sam od onih osoba kojoj ako dobro izreklamiraš ciglu već sutradan me eto na stovarištu...
Tako sam i ovu penu videla kod jedne blogokoleginice (bez poređenja sa gore navedenim) i istog dana trknula po nju.
Generalno sam zadovoljna L'oreal kozmetikom i očekivala sam isto i sa ovom penom. Koristim je samo ujutru, jer mi je tad koža masna od krema koje stavljam pred spavanje.
Pošto mi se Clarisonic još uvek nalazi na metarskoj wish listi (nadam se da moja jaca polovina cita ovo), koristim je na klasičan način umivanja po principu voda-pena-voda i sasvim solidno radi svoj posao. 

Pena je dovoljno nežna da ne iritira kožu a opet i dovoljno jaka da skine tragove šminke. Jedan potez pumpicom je sasvim dovoljan za bogatu penu. Ne isušuje kao što to obično rade preparati namenjeni ovom tipu kože već ostavlja neki tanak film koji pruža osećaj svežine. Čak i cena od oko 500 dinara joj dodaje još jedan plusić. 
Međutim...
Sve bi bilo savršeno da nema taj otužni miris nekakvih biljčica koji ja ne mogu da podnesem!
Svaki put kad se umivam osećam se kao polaznik kursa ronioca na dah...
Ako ste pristalica herbalnih mirisa onda je ova pena pun pogodak.
Da li ste je već koristile i koju mi preporučujete u zamenu?
Pozdrav!


Нема коментара:

Постави коментар