четвртак, 11. децембар 2014.

Jesenjih top 10 ispod 500 dinara


Kao što i sam naziv posta kaže, ovo su mojih top 10 proizvoda ispod 500 dinara ove jeseni. Planiram da uradim i post istog naslova sa "gabaritnijim" preparatima.
Pošto volim i uživam u lepo sređenim i nalakiranim noktima, bez ove četiri stavke toga nema. Odavno sam u potrazi za dobrim skidačem laka za nokte. Yves Rocher nail polish remover je najbolji do sad koji sam uspela da nađem. Ne razmazuje se, ne isušuje, ne ostavlja bele fleke. Nije mi potrebno brdo blaznica da natopim ne bi li skinula lak. Čak i lak sa šljokicama brže skida od ostalih. Naravno, ne sadrži aceton što je jako bitno.
Ovu boju Catrice laka sam slučajno stavila (jer mi je trenutno na noktima), inače mislim na bilo koji njihov lak. Fenomenalni su, postojani, dovoljan je jedan sloj za punu pokrivenost. Nije neophodan top coat preko jer su dovoljno sjajni. Po meni ubedljivo najbolji lakovi jeftinijih brendova. 
Eveline 8in1 tretman je čudo o kom sam pisala ovde. Vredi mnogo više i bez njega mi više ne prolazi ni jedan manikir. Odličan i kao baza i kao sjaj za nokte. Neguje i čini nokte čvršćim i zdravijim. 
Šta još reći o Seche Vite brzosušećem završnom sjaju? Čini nokte tvrdim poput kamena. Kad ga stavite izgleda kao da ste radili gel na noktima samo bez onog debelog sloja. Proglašen za najbolji top coat na svetu! Mislim da  je dovoljno.
Martinović senke su za mene pravo otkriće iako za njih znam godinama. Stalno sam ih obilazila, da me pitate ne bih znala zašto...Kad jednom nanesete ovu senku (preko baze normalno), nema šanse da se pomeri čitav dan. Postojana poput tetovaže, ne skuplja se na prevojima, savršeno pigmentisana. Moja je u boji 18 i na kapcima izgleda prirodno. Odlična je za dnevnu šminku a isto tako je pogodna za kombinovanje sa ostalim bojama.
Avon Color Trend je izbacio ovu gel senku prepunu šljokica baš pred Novu godinu kad ne mogu da odolim ničemu šljaštećem a posebno komadu šminke! Kao što rekoh, senka je prepuna srebrnih šljokica i morate biti spretni sa njom kad je nanosite na kapak jer se brzo suši. Traje dok je ne skinete i pradivno svetluca. Ako ste ljubitelj istih kao ja onda ovo morate imati za praznike!
Labello pure & natural sa mlekom i medom je najbolji njihov negujući balzam koji sam probala. Nisam neki obožavatelj ovog brenda ali ovaj se pokazao stvarno odličan. 
Prava histerija je zavladala kad su se ove jeseni pojavile Maybelline Color Drama olovke za usne. Ja imam dve ali sam slučajno izvukla ovu jarko roze u broju 420. Kremaste poput ruža, precizne poput olovke, jako pigmentisane, postojane...jednom rečju odlične!
I poslednja dva preparata su kao trešnja na šlagu (ne volim višnje!). U ovom postu možete pročitati o  Alverde ulju od ruže. Mada u poslednje vreme ne stižem do njega i dalje tvrdim da je odlično, kako samo tako i u kombinaciji sa kremom iz istog posta. Predivno miriše i neguje kožu. Ja sam ga uzela dok je bio na sniženju (360din) tako da ne znam da li je i dalje ista cena.
Sada već kultna Bioderma micelarna voda, takođe upecana na sniženju (oko 400din). Skida šminku, čisti kožu, ne iritira oči i sve to u jednom potezu. Čak mi je i ovo malo pakovanje idealne mililitraže jer iz radoznalosti često isrobavam druge preparate.

Da li ste probale nešto od ovog? Koji je vaš top proizvod?


2 коментара: