недеља, 18. јануар 2015.

China Glaze lak koji svetli u mraku

Kad sam ugledala ovaj lak u Aleksandru, dete u meni je žarko želelo da ga ima. Muke koje mi je zadao dok sam ga slikala i sati provedeni u mračnoj sobi su rezultat ovakvog neobičnog posta.

Naime, lak je potpuno bezbojan sa sitnim prahom nalik na onaj materijal kojim su presvučene kazaljke na satu kako bi u mraku videli koje je vreme. Možete ga mazati preko drugog laka jer po danu nema nikakvog efekta...ali zato noću - buuuaaaa!!! Sama bočica u mraku sija poput minijaturne lampe. Na noktima je malo drugačija stvar, što više slojeva to jače svetli.

Mislim da je tvorac ovog laka više imao na umu mnogo mlađu populaciju kojoj su zanimljivi blještavi nokti pod neonskim svetlima diskoteke nego (ne)ozbiljnu ženu u (najboljim) godinama koja maže nokte svetlećim lakovima kako bi (u besanim) noćima buljila u iste.
Ako ste avanturista kao ja i želite ovo u kolekciji možete ga kupiti u Aleksandru po ceni od 445 dinara.
Oprostite na lošim slikama ali verujte ovo je najbolje što sam mogla da uslikam.

Da li vam se sviđa ovaj nesvakidašnji manikir?

4 коментара: