среда, 22. април 2015.

Pogodak i promašaj u martu



Da se tradicija ne bi prekinula, 22-og dana vam pišem o pogotku i promašaju prošlog meseca jer nikad nije kasno da vam iz mog ugla skrenem pažnju na (ne)bitne preparate.



Upoznaću vas sa mojim prvim (i za sad jedinim!) razočarenjem iz Alexandra. U pitanju je četkica za nanošenje hajlajtera i konturiranje koja je stigla,u malo je reći, očajnom stanju. S obzirom da sam bila prezadovoljna Blush četkicama poželela sam da imam i ovu (30A). 


Sama četkica je lepezastog oblika i od prirodne dlake. Međutim, dlake bukvalno štrče na sve strane. 


Debljina četkice je takođe nesrazmerna, s jedne strane je debela, u sredini je nešto tanja i na drugom kraju savijena sa par dlaka.


Katastrofalno izgleda i uspela je da mi ubije volju za korišćenjem ovakvog alata ikada! Naravno i nanošenje hajlajtera je avantura koja se završava žurkom na vašem licu.


Cena joj je 430 dinara i dobro je osmotrite pre nego što je kupite.



Pogodak prošlog meseca i veliko iznenđenje je ruž iz Avon-a, tačnije iz njihove kolekvije Color Trend koja je namenjena tinejdzerskoj populaciji. Iako sam davno taj period ostavila iza sebe, ovaj ruž je ispunio moja očekivanja.


Nijansa (Violet Friday) je hladna svetlo ljubičasta i idealna je za sezonu proleće-leto.


Kremast  je i intenzivno pigmentisan, trajnost mu je takođe dobra s obzirom na cenu od 179 dinara koliko sam ga platila na sniženju. 



Ne znam za ostale nijanse iz ove kolekcije da li su i koliko postojane ali sudeći po ovoj koja me prošlog meseca prijatno iznenadila, osećam da će i u ovoj kampanji neke nijanse biti čekirane u katalogu.



Da li ste koristile ove ruževe do sad i kako ste zadovoljne? A četkicu?

Pozdrav!

15 коментара:

  1. Zar moguće da ti je ovako stigla četkica, ja imam istu već godinu dana. I nije se raspala, ali zašto imam problem sa istim brendom, u pitanju je blush 2. Bockalica, izlazi crna boja pri pranju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je čudno jer su mi sve ostale četkice ovog brenda odlične...

      Избриши
    2. Sa bockalicom sam i ja poprilicno razocarana, isti problem, samo sam je jednom upotrebila, oprala, i odlozila, Boja koja izlazi pri pranju i cudan miris metala je razlog vise sto je sigurno necu koristiti. Sad je od divne bele, golubje sive boje :(

      Избриши
  2. Drago mi je da sam pronasla recenziju u tvom postu o tzv. Fan Brush, posto sam se spremala da je kupim, sada cu se ipak odluciti za Cala brend.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je drago da sam nekom pomogla:)
      Sa Calom sam prilično zadovoljna, nadam se da će biti mnogo bolja od ove;)

      Избриши
  3. Ja imam istu četku i odlična je, prosto ne verujem kad pogledam fotke. Zašto je nisi reklamirala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poručila sam je preko njihovog sajta i bilo mi je peripetija da sad to prijavljujem i vraćam...ovako sam bar nekom pomogla ako ništa drugo bar da obrati pažnju prilikom kupovine;)

      Избриши
  4. Probaj da je ispeglas presom za kosu... Ja sam svoju ispeglala i sad "radi" :D

    ОдговориИзбриши
  5. I meni iz bocka lice izlazi crna boja posle pranja kad se osuši ceo onaj beli deo kao da ima neki crni prah. Ja sam ih pitala zašto se to dešava a ona devojka što prodaje mi je rekla da je to verovatno zato što je ne perem lepo kao treba da kupim onaj sprej za pranje. Pokazala mi je njihovu četkicu koju tamo koriste i kao vidi kako je super mi je samo isprsio. A sto se tice ove lepeze moja izgleda lepo ali mnogo smrdi i posle nekoliko pranja i zato ne mogu da je koristim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi se žale na bockalice tako da ja ne nameravam da je kupim...a što se tiče moje lepeze nije mi dala šansu ni da je kao čovek operem :)))

      Избриши
  6. Jooj, trebala si da reklamiraš četkicu, ne treba tako da izgleda. Moja ima već godinu dana, i još nije došla do takvog stadijuma.. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam zašto su mi je poslali ovakvu mada onako upakovana u kesicu nije odavala takav utisak :/ a što se tiče reklamacije mrzelo me da e petljam jer sam poručila on line...

      Избриши
  7. Imam Impalinu lepezastu cetkicu i izgleda isto kao ova tvoja, ne koristim je vise, zasto li je cuvam pojma nemam :|. Color Trend ruzevi me interesuju vec neko vreme, ali cula sam tu i tamo da su suvlje teksture pa me to odbija od kupovine, a i nijanse su u realnosti dosta drugacije od onih u katalogu ( i to sam cula tu i tamo :)). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam nekada davno imala CT ruž i tekstura mu je bila drugačija nego sad. Ovaj koji sad imam je odličan ni nalik tom, hidratantan je i ni malo suv ;)

      Избриши