уторак, 17. фебруар 2015.

MUST HAVE: Pantene Pro-v sufle za kosu


Ukoliko ste pomislili da je ovo slatkiš u pitanju, imate pravo! Ovo je poslastica koju moja kosa obožava i svakodnevno uživa u njoj!
Kada sam u parfimeriji ugledala ovu bocu, pomislila sam da je u pitanju još jedna pena za kosu. 

Pakovanje je potpuno isto kao i mehanizam na koji funkcioniše. Međutim, ono što ovo čudo radi mojoj kosi ne može se ni uporediti sa vazdušastom formulom tamo neke pene!
Kao što rekoh, bočica je metalna sa plastičnim poklopcem i mehanizmom nalik na poslastičarski špric. Odatle i ova sličica nalik na puslice (mnjam-mnjam...).
Formula ovog suflea ja jako gusta i kremasta. Za moju dugu kosu je dovoljna puna šaka preparata. Nanešen na mokru kosu posle pranja deluje poput balzama bez ispiranja. Lako se raščešljava i kosa ga brzo upija. Ukoliko ga nanesete na suvu kosu, deluje poput kreme, neguje i čini vašu kosu glatkom i zdravijom.

Moja kosa je dugačka i godinama tretirana jakim farbama tako da je samim tim suva i oštećena. Ovaj tretman koristim posle pranja ( šampon+balzam+pakovanje) tako što ga rasporedim po celoj dužini, raščešljam i sušim po običaju. Kosa ga u potpunosti upije i ne masti je dodatno. 

Ovo je tretman za veoma suvu kosu, bez ispiranja i za svakodnevnu upotrebu. Nisam odavno koristila njihove preparate pa sam i zaboravila koliko mogu biti dobri. Ukoliko i vi imate jako suvu kosu ili oštećene krajeve i potrebna vam je dodatna nega da je ukrotite, probajte sa ovim preparatom. 

Pakovanje je od 150ml i cena je oko 320 din.
Koristite li vi neku dodatnu negu za kosu?

2 коментара:

  1. imam ovaj sufle kako ga je nazvao proizvodjac, i oduseeevioooo me je. ko god ima suvu kosu ovo jednostavno mora biti njegova rutina <3 <3

    ОдговориИзбриши