понедељак, 2. март 2015.

Maybelline Age Eraser korektor



Ne znam koliko je pametno pisati o korektoru kog, koliko znam, nema na našem tržištu? U stvari, ne znam koliko je pametno ne uvoziti ovaj proizvod? Ako ovo nekim slučajem čita čika koji je zadužen za uvoz Maybelline kozmetike, molim ga da štiklra ovu stavku I doda je na otpremnicu.


Dosta dugo sam o ovom korektoru čitala sve najbolje, hvalile su ga kako domaće tako I strane blogerke I nije bilo šanse da odustanem od namere da ga imam. Prvom prilikom kupljen je u inostranstvu, tačnije u Austriji gde je regularno na policama u svim mogućim parfimerijama.

Korektor je spakovan u providnu  bočicu od jake I kvalitetne plastike tako da možete u svakom trenutku videti koliko vam je još ostalo do kraja. Na vrhu se nalazi sunđerčić sa sitnim I mekanim dlačicama koje su vrlo nežne za osetljivu kožu oko očiju. 

Sam preparat izlazi kroz sitne rupice na aplikatoru uz pomoć mehanizma na odvrtanje koji funkcioniše perfektno. Dovoljno je jedno do dva odvrtanja za višednevno nanošenje. Sam aplikator je presvučen antibakterijskom zaštitom I nije potrebno pranje istog.

Tekstura korektora je srednje gusta. Pomislila sam da će biti težak ali baš naprotiv, vrlo je lagan I ne isušuje kožu. 

Moj je u boji 01 Light I pored toga što prekriva sve što se prekriti može, uspešno ga koristim I kao hajlajter.  U sebi sarži silikon pa osećaj na koži je približan kao kada koristite prajmer. Ukoliko nemate preteranih problema sa podočnjacima i borama oko očiju, ovo je kao što rekoh odličan preparat da posvetlite regiju oko oka, uzdužnu liniju čela, nosa i brade. Koža ga brzo upija i ne skuplja se u sitnim b(p)oricama. 

Ja ga koristim tako što ga natapkam dva tri puta ispod oka i utrljam prstima. Setujem ga sa puderom u prahu (Rimmel Stay Matte) i bez problema izdrži čitav dan.


Ja sam jako zadovoljna ovim korektorom i ukoliko vam se negde u inostranstvu ukaže prilika da ga kupite, svakako to i uradite. Cena mu je oko 10 eura i pakovanje je neobične zapremine – 6,8ml.

Koji korektor vi koristite?

Нема коментара:

Постави коментар