субота, 17. јануар 2015.

Potroši 10 do proleća

Pošto sam oduševljena najnovijim tagom koji kruži u poslednje vreme, sa zadovoljstvom se pridružujem jer smatram da je nama ovisnicima s vremena na vreme potrebna terapija pod nazivom "Koristi i Potroši".  Od gomile preparata koje želim sve da probam i da imam, malo šta dospeva u kantu. Ovo je idealan način da neke stvari konačno dokrajčim i njihovo počasno mesto zamenim drugim.

Evo šta sam rešila da potrošim do 21 marta tekuće godine a da pritom nisu jedini preparati u opticaju (podrazumeva se). Na slikama se vidi koliko je ostalo od proizvoda a gde je nemoguće to prikazati, moraćete da mi verujete na časnu blogersku reč.

Ovaj šampon sam kupila letos jer sam bila očajna koliko mi je kosa opadala. Pročitala sam na dosta mesta samo hvale i preporuke i normalno, gde bih to propustila? U međuvremenu mi je prestala i opet počela da opada i zato smatram da je sad pravo vreme za korišćenje. Pakovanje je gigantsko od 1000ml i pored Aussie-ja kog trenutno testiram, biće pravi izazov ovo potrošiti.

Takođe još jedan balzam u spreju od letos. Ni milioni dijamantskih šljokica mu nije pomoglo da ga ugledam zabačenog na polici. Ne sećam se sjaja koji proizvođač obećava ali evo prave prilike da me razuveri. Pakovanje je od 200ml.

Nivea Smooth Sensation mleko za telo je u pakovanju od 250ml i ima ga nešto više od pola (teško je proceniti). Divan miris i brzo upijajuća tekstura ga čine jednim od omiljenih mleka za moju suvu kožu. Pošto sam ove zime u fazi mackanja uljima, ovo mleko je često zapostavljeno i zato mu dajem šansu da se pokaže na delu.

Prirodni balzam za usne sa medom Martina Gebhardt od 15 ml. Već sam pisala o razočaravajućim iskustvima sa ovim brendom ali me ovaj mališa za sad demantuje. Ostalo je tačno pola teglice da osvetla obraz ovog, po meni, precenjenog brenda.

Pošto su prošli svi zimski praznici i sledeće čemu se radujemo su dani obasjani suncem, blagi cvetni mirisi i prolećna izdanja naše omiljene kozmetike. Zato mi se ovo pakovanje nikako ne uklapa u taj koncept. Odlučila sam da ga se rešim. U pitanju je Avon krema za omekšavanje peta od 75ml i potpuno je nova.

Pored još (verovali ili ne) 5 noćnih krema koje koristim, ova je najduže prisutna. Dok nije istekao rok volela bih da je potrošim jer je lagana i odgovara mi. Kolekcija je sa crnim kavijarom iz Avon-ove Planet Spa linije i poručila sam je sa ovom okoloočnom kremom koju sam takođe voljna slistiti do proleća. Koristila sam ih u kombinaciji jer su obe noćne.

O ovom Balea uljanom gelu za umivanje sam pisala ovde i još uvek nisam sigurna da li mi se dopada. Da ne bih bila u nedoumici, konačno mišljenje donosim na proleće. Pakovanje je od 100ml i 5-6 puta sam ga koristila.

Još jedan veliki izazov će biti ova Astor maskara jer sam je samo probala. Četkica je ogromna i debela, kao što joj i ime kaže - Big and Beautiful. Upakovana je takođe u istom stilu od 12ml.

I na kraju zahvaljujući ovom (ne)tagu, nadam se da ću konačno potrošiti ovaj dugotrajni ruž koji imam već godinama iz ko zna koje stare Avon kolekcije Extra Lasting. Ako to ne uspem ni sad šaljem ga direktno u muzej praistorijskih ruževa :)
Hoćete li se i vi priključiti ovakvom podvigu?

Нема коментара:

Постави коментар