недеља, 15. март 2015.

MUST HAVE: Kokosovo ulje



Dugo sam razmišljala kako da nazovem ovaj post... Favorit godine? Omiljeni ikada? Naj od naj? Ali sam se ipak odlučila za MUST HAVE preparat koji bih izabrala da koristim do kraja života.
Kada bi me neko naterao da se odlučim za jedan jedini preparat koji bih morala da izdvojim i koristim samo njega, bez razmišljanja bi to bio ovaj. Razlog je taj što u jednom preparatu imam sve! Neguje kosu i daje joj neverovatan sjaj, hrani kožu i sprečava pojavu bora, neguje usne i štiti od isušivanja. Možete ga koristiti za negu celog tela umesto mleka, kao kremu za ruke, kremu za nokte, za omekšavanje i negu grube kože na petama... Pritom miriše na pravi kokos a ne na sintetičke verzije na kakve smo navikli.
Pri kupovini ovog ulja obratite pažnju da bude devičansko i hladno ceđeno jer jedino na taj način neće izgubiti sve dragocene sastojke kojim obiluje. Ja sam do sad jedino koristila ulje ove firme Beyond jer je hladno ceđeno, extra devičansko i organski proizvod.

Na ambalaži piše da je proizvedeno od organski gajenih, svežih i ručno ubranih kokosovih oraha postupkom hladnog presovanja (bez primene visokih temperatura i raznih rastvarača, bez dodavanja stabilizatora i aditiva). Ovo ulje je prijatnog ukusa i mirisa, odlično za pripremu hrane i prirodnu negu kože.

Ulje je u staklenoj tegli od 310gr i u čvrstom je stanju na temperaturi do 24 stepena. U dodiru sa kožom se topi i zato ga često zovu i kokosva mast.
Brzo se upija u kožu i kosu jer je po sastavu najsličniji potkožnom tkivu. Ovo su samo neke od blagodeti koje pruža ovo ulje:

-stimuliše rast kose

-neguje i daje sjaj

-regeneriše ispucale krajeve

-otklanja perut

-hrani oštećenu kosu

-prodire u strukturu dlake i sprečava dalja oštećenja

-neguje nokte i zanoktice

-podstiče rast noktiju

-usporava starenje i stvaranje bora

-neguje suve delove na telu

-neguje ispucale usne

-sprečava stvaranje fleka

-omekšava kožu
Ja sam ga koristila na razne načine, uglavnom za negu kose tako što ga bogato nanesem od korena do vrhova, zavežem u pletenicu pa sve to zajedno podignem u visoku punđu. Idealan scenario je kad s tim prespavam pa ujutru operem kosu. Lako se ispira i hrani kosu bolje od bilo kog pakovanja i maske.
Odlično je za svakodnevnu negu kože jer je vrlo prijatnog mirisa i nije opterećujuće ni previše masno. 

Kupuje se u radnjama zdrave hrane i košta oko 800 dinara.

Da li ste koristile ovo ulje?






12 коментара:

  1. Анониман15. март 2015. 10:20

    Kako prespavas sa time na glavi? Da li mora da se stavi neka kapica? Nekako imam utisak da bih izmastila celi krevet :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolje bi bilo da staviš kapicu kao npr onu za tuširanje ali ja stvarno to ne mogu jer mi smeta dok spavam ;)
      Ja bez problema prespavam samo sa uljem,još i natopim kosu baš bogato, nije toliko teško i masno kao maslinovo,kosa ga "popije" i ne izmasti mi posteljinu a pritom toliko lepo miriše da ponekad imam utisak da spavam pored sveže ispečenih kokos štanglica :D

      Избриши
  2. Анониман15. март 2015. 15:53

    Sjajno je. Imam ga. Jeste malo skuplje ( ja ga platila oko 800 dinara) ali preedivno mirise, predivno se upija. I da slazem se za to da ne masti posteljinu, bas me je to iznenadilo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo isto mišljenje ;)
      Jeste malo skuplje ali kad se uzme u obzir koliko dugo traje i kakve fantastične rezultate pruža, mislim da vredi svakog dinara :)

      Избриши
  3. Evo upravo ga imam na kosi, druzili smo se i nocas, jedva cekam da operem kosu posle i uzivam u mekoci :D Za ovih nedelju dana koliko ga imam sam odusevljena, mazala sam ga na lice, nokte, telo, kosu.. Zaista odlican proizvod! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slučaj i sa mnom :)
      Provela sam savršeno subotnje veče namazana od glave do pete sa njim :)))

      Избриши
  4. Анониман15. март 2015. 19:33

    Gde mogu da kupim?!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga kupujem u prodavnici zdrave hrane a mislim da ima i u većim marketima poput Maxi-ja ili Tempa :)

      Избриши
  5. Анониман16. март 2015. 17:53

    Kada prespavam sa uljem na kosi.... Pretpostavljam da se lepo ispere kosa samponom i sta dalje? Da li je potrebno staviti regenerator?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja navika je da na suvu kosu obilno nanesem ulje, zavežem kosu u visoku punđu i tako prespavam. Ujutru operem kosu regularno šamponom i nanesem regenerator, po običaju, mada sam probala i da ga izostavim i mogu ti reći da mi je kosa i bez njega bila meka i svilenkasta:)

      Избриши
  6. upravo ga kupila i jednom nanela na kosuu, ma predivan jee, od mirisa pa do nege sve mu je savrseno. Apsolutno se slazem sa tobom da je MULTIPRAKTIK :)
    I ja sam primetila da se lakse rascesljam kada ga nanesem, a inace imam dosta suvu kosu pa svi znamo kakva je nocna mora to ocesljati :/ Ali sa k.uljem nemam problema, topla preporuka <3

    ОдговориИзбриши