субота, 28. март 2015.

Nivea Q10 Serum Pearls protiv bora



U februarskom GlamBox-u (po meni najboljem do sada) između ostalog sam dobila i ovaj serum koji sam svakako planirala kupiti. Isto veče sam ga počela koristiti i nakon mesec dana svakodnevnog druženja, smatram da je pravo vreme da vam prenesem svoje utiske.


Najnovije otkriće iz ove poznate kozmetičke kuće je kombinacija koži svojstvenog koenzima Q10,  hijaluronske kiseline i kreatina koji podstiču proces podmlađivanja kože i bore se protiv njenog starenja. U obliku je perlica koji čuvaju svežinu pomenutih sastojaka.


Za razliku od krema čiji se sastav uglavnom bazira na prirodnim uljima, sastav seruma je baziran na vodi. Sadrže veću koncentraciju aktivnih sastojaka i predstavljaju odličnu podlogu za delovanje krema koje se uglavnom stavljaju preko.


Dolazi u plastičnom transparentnom pakovanju (40ml) koji nam u svakom momentu prikazuje stanje potrošene tj preostale količine. Pored toga što lepo izgledaju, ove perlice u sebi kriju luksuznu poslasticu za vašu kožu.


Sam serum je svilenkaste teksture i funkcioniše uz pomoć pumpice. Biserne perlice izlaze izmrvljene i pomešane sa hidratantnim gelom.

Jedan pritisak je sasvim dovoljan za celo lice. Perlice su žute boje i prilikom nanošenja se stapaju sa kožom. Moram napomenuti (ne)bitan podatak a to je da predivno miriše. Koža ga brzo upija što predstavlja idealnu podlogu za šminku. Pogodan je za svakodnevno korišćenje kako ujutru tako i pre spavanja. Nanosi se na čistu kožu pre dnevne ili noćne kreme i na taj način pospešuje prodiranje aktivnih sastojaka iz krema u dublje slojeve kože kao i borbu protiv bora.


Moje iskustvo je sledeće da nakon umivanja i toniziranja, nanosim jednu dozu ovog seruma, sačekam par trenutaka koliko je potrebno da ga koža upije i preko nanesem kremu. Mojoj koži je savršeno prijao i primetila sam poboljšanje u izgledu već nakon par nanošenja. Iako je serum namenjen borbi protiv bora, moram priznati da ga nisam koristila isključivo u te svrhe ali je uspeo zagladiti i umanjiti vidljivost borica između obrva i takozvanih smejalica . Svakako je moju kožu učinio sjajnijom, svilenkasto mekom na dodir i svaki put hidriranom. Takođe sam ga nanosila kao podlogu pre stavljanja pudera i pokazao se i na tom polju odličnim. Ne masti dodatno i pogodan je za sve tipove kože. Dermatološki i alergološki je potvrđeno da odgovara osobama sa osetljivom kožom.


Što se mene tiče, malo je reći da je fantastičan! U potpunosti mi odgovara i mislim da je ovo jedna od stvari koje ću redovno kupovati i sa zadovoljstvom koristiti.


Dostupan je u svim parfimerijama i većim lancima trgovine i košta oko 1400din.

Da li ste ga već probale i kakvo je vaše iskustvo?






Нема коментара:

Постави коментар