уторак, 25. новембар 2014.

Freeman maske za lice



Posle dugog uporednog testiranja i pre nego što završe u kanti krajnje je vreme da kažem reč-dve i o njima. Mojim omiljenim sporednim kozmetičkim preparatima.


Njeno visočanstvo – (Freeman) maska.

Na prvo mesto ću staviti popularnu masku sa limunom i mentom.

Radi sve što je proizvođač naveo:

Glinena maska za lice od limuna i  mente je idealna za kožu koja je sklona raznim zapaljenjima. Takođe se preporučuje osobama sa masnom kožom. 

Glina kaolin koju maska sadrži upija masnoću i sužava pore lica. Menta koju glinena maska ima u sebi hladi kožu koja je buknula ili se upalila. Limun očaravajuće miriše i hrani kožu voćnim kiselinama. Glinena maska za lice limun i menta se brzo suši. Ova maska ne isušuje kožu.

Upravo tako. Upija masnoću a ne isušuje kožu. Skidam kapu. Čista magija ako mene pitate. Pošto moja koža nije tako masna i nemam nekih izrazitih problema, koristila sam je kad želim da dodatno očistim lice i otklonim eventualne naznake dosadnih napasti zvane bubuljice.

Koristi se tako što se nanese na čisto lice i ostavi da se osuši. Ispere se toplom vodom i uživa u glatkoj i pročišćenoj koži. Efikasno otklanja mitisere i čisti pore. Osećaj hlađenja i čistoće je sve što ova maska ostavlja za sobom. Ima predivan miris mente koji osvežava. 
Maska zlatno zrno.
 

Predpostavljam da je ime dobila po zlatnom sedefu kojim obiluje iako mi nije baš najjasnije zašto ih uopšte stavljaju u masku za lice? 


Proizvođač kaže da je idealna za dehidriranu kožu. Sadrži prirodno zlatno zrno pšenice i vitamin C. Otklanja tamne fleke sa kože, zateže i daje svež i sjajan izgled. Naneti na lice i vrat, držati 5-10 min a onda isprati toplom vodom. Izbegavajte deo oko očiju.

Ja na žalost nisam primetila da bilo šta od toga radi čak nemam utisak ni da sam držala masku na licu kad je isperem. Nikakav efekat. Probala sam da je držim duže, opet ništa. Za sad ovo je jedina Freeman maska koja me razočarala. Miriše jako lepo, rekla bih parfemski i to je jedina stvar koja se meni dopada kod ove maske.

Kao šlag na tortu, ostavila sam pobednika ovog triatlona.

Enzimska maska za lice sa ananasom.

Ova masa sadrži alfahidroksilne kiseline i ekstrakt ananasa kao i prirodni miris ovog egzotičnog voća.

Vrši piling bez trjanja i masiranja. Posle upotrebe ove maske imate osećaj kao da ste bili na tretmanu dubinskog čišćenja. Idealna je za mešovitu kožu kakva je moja. Koristi se tako što se  nanese na čisto lice i vrat, ostavi 10 minuta da odstoji i ispere  toplom vodom. Proizvođač kaže da hidrira i podmađuje. Ne znam da li podmlađuje ali znam da posle ove maske moje lice sija, izgleda zdravije, na dodir je mekano i glatko, u isto vreme je zategnuto i nahranjeno. Sve preporuke s moje strane za ovu masku.

Svaka od ovih maski se nanosi 2 puta sedmično mada ja ne poštujem to pravilo. Koristim ih po potrebi, kad mi se ukaže prilika da malo ugodim sebi ili u brzini pod tušem. Kako kad.


Sve maske dolaze u pakovanju od 150 ml i zaboravićete kad ste ih kupili. Trenutno je sniženje na sajtu odakle ih kupujem i cena im je oko 488 din.

Ja ne bih mogla da zamislim negu bez njih a vi? Koja vam je omiljena?


4 коментара:

  1. Анониман5. март 2015. 19:59

    Ово не може да се прочита, посаветовала бих ти да промениш слова.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tek sad vidim da je nejasno jer sam skoro promenila pozadinu ;)
      Hvala :)

      Избриши
  2. eto zasto obozavam recenzije.. Tacno sada znam koju cu maskicu da kupim, da nije bilo ove recenzije samo bih nagadjala, svi znamo kako prodavacice umeju da budu ne ljubazne ili nastrojene da bilo sta prodaju, ovako dodjes- procitas- odes i kupis :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, i sama se uvek prethodno "posavetujem" sa blogerkama pre kupovine:)

      Избриши