среда, 11. фебруар 2015.

Pogodak i promašaj u januaru



Verovatno vam je dovoljan samo jedan pogled na sliku da biste zaključile kome su pripale koje titule u ovom postu.


Gle čuda, pobednik prošlog meseca je svakako Mac ruž. 
Iako nije sezona ove boje ja sam ga itekako nosila. Razbila sam vladavinu tamnih i teških boja i pustila ovom lepotanu da oboji sivilo i ozari moje lice prilikom svakog nanošenja.



Ruž se nalazi u prepoznatljivom pakovanju i svaka sličnost sa metkom je namerna. Ubija koliko je dobar! 

Boja je jarko pink, slatkog naziva Candy Yam Yam i predpostavljam da i ostale koji ga zavidno gledaju mami na radnju opisanu dotičnim imenom.


Tekstura mu je poprilično suva ali se vrlo lako nanosi i daje potpunu boju i pokrivenost. Završnica mu je mat i ekstremno je dugotrajan. Nisam ga koristila sa olovkom za usne jer je dovoljno precizan da se nanese sam i formula mu je takva da nema šanse da se razlije. Dugotrajnost osigurava i sjaju ukoliko poželite da ga stavite preko. Još mi se nije dogodilo da spadne sam od sebe. Redovno se družimo pred oledalom, skidajući šminku pred spavanje bez obzira kad sam ga stavila. Sve to  je dovoljan razlog zbog čega su ovi ruževi toliko omiljeni. Zato je on moj miljenik meseca januara kao i predosećam još dugo, dugo...


Astor maskara Play It Big koju sam prošle godine dobila na poklon, je čekala svojih pet minuta. Toliko joj je ukupno i bilo potrebno da traje na mojim trepavicama.

Da li joj je prošao rok ili šta već, ova gospođica nema nameru da radi ono za šta je izmišljena. Sve što nanesem na trepavice posle par minuta se nađe ispod oka, na kapcima, po licu..razlije se na sve strane. Ukoliko se zanesem pa stavim je u dva sloja mogu slobodno da produžim na prvi maskenbal u kostimu pande. Jesam li napomenula da se kruni?
Trenutno je (ne)koristim u ovom TAG-u i što se mene tiče naše druženje se ovde završava.

Koji su vaši (ne)omiljeni proizvodi prošlog meseca?


4 коментара:

  1. au koliko je dobar ruz.. magija, san snova, nadam se da cu moci da ga priustim jednog dana bez da gladujem mesec dana :D :)

    ОдговориИзбриши
  2. Resila sam da priustim svojoj kolekciji Mac karmin u nekoj roze nijansi, nisam mogla da se odlucim izmadju ovog Candy Yam Yam i karmina Saint Germain, i na kraju sam se odlucila za ovaj drugi, svetliji, vise barbi roze, dok je ovaj vise onako hot pink, ali u sto skorije vreme planiram da sebi priustim bas ovaj Candy Yam Yam, odusevljena sam bojom, a o kvalitetu i da ne govorim, jedina stvar koja me odbija je mat zavrsnica, jer nisam neki ljubitelj, brzo mi se susi, i onda to na konkretno mojim usnama i ne izgleda bas kako treba, ali boja je pobedila ovaj put i moram ga imati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boja je božanstvena i mislim da svima pristaje;)
      Uvek možeš pre stavljanja ruža da naneseš balzam ukoliko ti se suše usne, meni uvek pomogne ;)

      Избриши