среда, 25. март 2015.

Rezultati TAG-a Potroši 10 do proleća



Znam kasnim par dana sa konačnim rezultatima TAG-a Potroši 10 do proleća ali to ništa ne doprinosi njegovom ishodu jer ono što je potrošeno uradjeno je odavno a ono što nisam uspela da potrošim ne bih stigla ni za ovih par dana.

Klik do početnog stanja je ovde, da se ne bi ponovo podsećali čega i koliko je bilo na startu.

Ono što sam lagano i vrlo brzo uspela da potrošim još prošlog meseca su preparati sa ove slike, osim Astor maskare koju skoro novu bacam u kantu (za reciklirani, molim lepo!) otpad. Takođe sam i o njima pisala ovde (da se ne ponavljam).

-Nivea mleko za telo Smooth Sensation odlično neguje, umiruje suvu kožu i super miriše.

-Martina Gebhardt balzam za usne na bazi meda neguje prosečno, ima mnogo boljih i jeftinijih.

-Avon Planet Spa krema oko očiju sa crnim kavijarom mi je bila super, neguje i osvežava.

-Avon krema za omekšavanje peta Foot Works radi ono što joj ime kaže, odlična.

-Astor maskara Play It Big, nikad više.

Ruž za usne koji imam već godinama sam uspela da privedem kraju jedino zahvaljujući ovom zadatku. Ostalo je još vrlo malo, možda za dva mazanja tako da se vidimo na kraju meseca u Beauty Kanti.

Dugotrajan, hidratantan, boja nije baš pogođena ali ono što mi je stalno smetalo kod ovog ruža je to što ostaje na zubima. Videla sam da je Avon izbacilo novu liniju ovih ruževa pa ću svakako probati da li ima razlike u formuli.

Do kraja potrošena noćna krema iz iste kolekcije Planet Spa sa crnim kavijarom kao i gore pomenuta kremica za područje oko očiju. Takođe mi je prijala, brzo se upijala i svako jutro sam se budila sa mekanom i nežnom kožom. 
Gliss Hair Repair sa kompleksom tečnog keratina je sprej koji, kako proizvođač tvrdi, daje kosi sjaj poput miliona dijamanata. Nisam primetila kao ni to da je bilo šta pružio mojoj kosi...ok, osim mirisa...
Sa ovim Balea uljanim gelom za umivanje nisam bila baš načisto da li mi se sviđa ili ne. Međutim, kako je vreme odmicalo sve mi se više sviđao. Nežan je prema koži, ne iritira, savršeno skida šminku i daje koži zdrav sjaj. Mana mu je što je malo pakovanje, samo 100ml i brzo sam ga potrošila. Sigurno ću ga kupiti i sledeći put ukoliko ga još ima.
I na kraju ono što nisam uspela da privedem kraju i zbog čega sam definitivno pala na testu je ovaj Afroditin šampon sa belim lukom protiv opadanja kose. U isto vreme sam koristila još dosta njih i ovaj se pokazao kao krupan zalogaj. Ostalo je još za 3-4 pranja i nadam se da ću ga potrošiti ovog meseca. Nije mi sprečio opadanje kose i definitivno nije namenjen suvoj i oštećenoj kosi. Isušuje dodatno i ako imate problema sa masnom kosom, probajte ovaj. Posle šamponiranja je obavezno stavljanje pakovanja ili maske i to u ogromnim količinama.

Nisam sigurna da ću se sledeći put olako pridružiti nekom sličnom TAG-u, mada je ovo odlična ideja da se neki preparati brže potroše.

Zadatak ne tako uspešno obavljen. Koju biste mi ocenu dale?

4 коментара:

  1. Od svega ovoga sam probala samo Nivea mleko i Afroditin sampon od belog luka koji uzgred ne radi apsolutno nista, sem sto isusuje kosu tu se apsolutno slazem sa tobom,... Ocenu bih ti dala na skali 1/5 = paaa 5 :)
    P.S. Jedina zamerka, smanji malo slova, mislim da bi urednije izgledalo :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za ocenu i za kritiku, smanjujem odmah;)
      A šampon je stvarno izvikan;)

      Избриши
    2. Jedino sto sam primetila da radi jeste da dobro opere ostatke proizvoda, ali to radi iskljucivo na korenu ostatak kose nista :/
      e sada je super tekstic :)
      i da, puno pohvala na posvecenosti blogu i na tome sto ima puuuno slicica <3

      Избриши
    3. Trudim se da ispravim sve što mogu, zato slobodno sugerišite šta ne valja ;)

      Избриши