уторак, 24. фебруар 2015.

Februarski GlamBox


Moram priznati da sam ovaj paketić stvarno jedva čekala. Možda zato što ga nije bilo prošlog meseca ili što očekujem da će svaki naredni biti sve bolji i bolji. Prava euforija se digla oko novogodišnjeg GlamBox-a i ako mene pitate za mišljenje ovaj je mnogo bolji.
Evo šta se to krilo ispod ove roze mašnice:

Prvo što mi je zapalo za oko je Nivea Q10 plus Serum Pearls u originalnom pakovanju od 40ml. Videla sam ga već u parfimeriji (cena oko 1400din) i nameravala da ga probam tako da sam se obradovala jer sam ga svakako želela. Biserne perle u kombinaciji sa hidratantnim gelom, hijaluronskom kiselinom i kreatinom obećavaju uklanjanje postojećih i stvaranje novih bora. Hm, videćemo!

Sledeća je krema za područije oko očiju iz domaće veoma hvaljene kompanije Ayna Cosmetics. Pakovanje je od 12ml i svrstavam ga u full size pakovanje.

Anti age krema sa ekstraktom haberlee popunjava bore i fine linije i namenjena je za sve starosne grupe. Sačekaće neko vreme jer sam u fazi testiranja druge dve kreme.

Zatim tu se našla i Eucerin Dermato Clean micelarna voda od 125ml. Takođe čekala red na podužem spisku preparata koje želim da probam. 3 u 1 formulacija za čišćenje, toniranje i uklanjanje šminke. Dokazano pogodna za osetljivu kožu kao i za regiju oka. Pakovanje od 200ml košta oko 800din.

Serum za kosu Orofluido u prelepom tester pakovanju od 5ml miriše božanstveno. Sadrži čisto prirodno ulje argana. Nisam imala prilike da ga do sad probam i radujem se. 

I za kraj Aloxxi mini set šampon i regenerator u pakovanjima od po 45ml. Obogaćeni maslinovim, jojobinim i avokado uljima. Regenerišu suvu i oštećenu kosu i štite boju. Sadrže UV zaštitu i mešavinu 10 anti age eksrakata. Ja sam od onih kojima čim se pomene anti age smatraj prodatim!

Kao i do sad sve je uredno upakovano u prepoznatljivu kutiju sa prospektima za svaki preparat. Tu je i kupon od 20% popusta za kupovinu Orofluido proizvoda u VSD trade-u do 15 marta.
Sve u svemu ja sam zadovoljna i martovska kutija je već poručena.
Kako se vama ovo dopada? Hoćete li poručiti naredni GlamBox?

4 коментара:

  1. Dopada mi se sto je gramaza proizvoda veca a ne dopada mi se sto je vecina proizvoda anti age.. tako da mi nije zao sto nisam narucila ovu kutiju, ali mislim da cu martovsu naruciti :) Jedan savet, pogledaj rok trajanja proizvoda, moji svi prethodni iz kutije su imali rok najvise 2 ili 3 meseca, to sam slucajno videla..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledala odmah jer sam i ja prosli put videla da neki preparati su blizu isteka roka, svi su ok...Hvala u svakom slučaju ;)

      Избриши