уторак, 2. децембар 2014.

Potrošeno u novembru



Dok sam pripremala ovaj post o potrošenim proizvodima, shvatila sam da je to u stvari podsticaj da između ostalog i konačno potrošim pojedine preparate koje sam potpuno zaboravila ili zagubila u gomili. Pošto se ja štreberski ograničavam na jedan mesec, znači od prvog do prvog, evo šta sam to „slistila“ ovog novembra.
Podelila sam ih po kategorijama.
Preparati za tuširanje:
Avon Senses gel za tuširanje iz prošlogodišnje kolekcije Winter Cocoon 500ml. Pravi zimski topao miris. Kremasta tekstura, fino peni i neguje samo što miris traje dok ne izađete iz kade.
Nivea In shower body milk cocoa & milk 250ml. Prelep miris. Narkomanski sam ga njuškala svaki put kad sam ga koristila. Nega nije nešto čime bi se mogao pohvaliti, čak mi je mnogo bolji onaj klasični plavi koji se prvi i pojavio.
Preparati za kosu:
Macadamia healing oil treatment 30ml. Fantastično ulje za oporavak i rekonstrukciju svih tipova kose. Ovo ulje neguje, hrani, oporavlja i pored svega miriše rajski. Može se koristiti i na suvoj i na mokroj kosi kao i dodavati u maske ili pakovanja za intenzivniji efekat. Sve pohvale i preporuke s moje strane.
Freeman šampon za suvo pranje kose 50gr. Nisam probala ni jedan drugi i ne nameravam jer ne mogu da zamislim šta to bolje može da uradi mojoj kosi od ovog? Detaljnije sam pisala u ovom postu.
L'oreal Elseve Fibralogy regenerator za tanku kosu 200ml. Imam i šampon iz iste kolekcije ali pošto uvek prvo potrošim balzam, partner će se naći u sledećem ovakvom postu. Super neguje, omekšava i kosa deluje glatko. Ima karakteristišan miris njihovih šampona koji se dugo zadržava u kosi. Meni je odlično radio svoj posao i nameravam da ga opet uzmem.
Preparati za negu tela:

Weleda masažno ulje od arnike 100ml. Korišćeno za negu tela posle tuširanja tako što na mokru kožu utrljam ulje i višak obrišem peškirom. Pokazao se odličan u borbi protiv (trudničkih) strija. Miris je biljni,jak i intenzivan.
Pavlovićeva krema je svakodnevna rutina za mackanje. U poslednje vreme njom redovno mažem zanoktice i pokazala se i na tom polju besprekorna. S vremena na vreme je koristim kao pakovanje za kosu tako što je namažem na krajeve pre pranja, ostavim što duže (ponekad i prespavam) i operem kao i obično. Probajte, efekat je meka na dodir i sjajna kosa!

Preprati za negu lica:
Avon Anew ultimate eye sistem je krema za negu dela oko očiju. U pakovanju se nalazi i dnevna i noćna krema s tim što sam ja potrošila samo noćnu. Ništa posebno, mislim da najobičnija krema za bebe bolje neguje od ove koja nije ni malo jeftina. Jedno je sigurno, više je neću poručivati.
DrHauschka normalizujuće ulje za lice je čudo u bočici koje me oduševilo. Detaljnije pročitajte ovde.
Eucerin gel za umivanje i tuširanje je još jedna sjajna stvar o kojoj sam takođe pisala ovde
Avon Planet spa maska za lice sa rasul blatom miriše na Coca Colu i čisti kožu. Nanosi se na suvo i čisto lice i ispira se kad se maska osuši i promeni boju. Efekat koji pruža je glatka i matirana koža.
Avon Solutions osvežavajući tonik za lice je idealna stvar ukoliko imate masnu kožu. Osvežava je i čisti. Meni je regulisalo mašćenje T zone a nanosila sam ga samo ujutru pre dnevne kreme. 
Dekorativa:

Avon baza za senku. Najbolja koju sam do sad probala. Nisam je potrošila do kraja jer mi se osušila i počela da se odvaja po ivicama. Šta reći što do sad niste čuli? Najbolja je i jedva čekam da poručim sledeću.
NYX dugotrajni marker za obrve u boji medium. Tanka i precizna četkica iscrtvava bukvalno dlaku po dlaku. Izgleda prirodno i ne razmazuje se. Super stvar!

Toliko sam ja potrošila ovog novembra a vi?

Нема коментара:

Постави коментар