субота, 13. децембар 2014.

MUST HAVE: Micelarne vode



Poslednjih nekoliko godina u svetu je zavladao trend čišćenja lica micelarnim vodama I ja to u potpunosti podržavam. Micelarna voda je bezbojna tečnost, bez mirisa I sapuna. U sebi sadrži molekule zvane micele koje magnetski privlače masnoću I nečistoću. Odlična je u uklanjanju šminke a ono što je toliko posebno kod nje je to da posle upotrebe nije potrebno ispiranje. Dovoljno je blaga da prija I najosetljivijoj koži. Kod mene su u opticaju sledeće I u kratkim crtama ću vas upoznati sa svakom.

Roc i Bioderma su naravno rame uz rame na prvom mestu. Još uvek ne znam koja je bolja jer obe deluju potpuno isto. Skidaju šminku i čiste kožu do perfekcije. Toliko su blage da ne iritiraju čak i kad  dođu u dodir sa okom. Obe su za osetljivu kožu. O njima sam već pisala ovde i ovde.
Yves rocher takođe ima dobru ponudu micelarnih voda za svaki tip kože. Hydra Vegetal je namenjena normalnoj do kombinovanoj koži. Čisti i tonira u jednom koraku. Ostavlja kožu hidriraranom i osveženom. Bočica je od 200ml i na sniženju je koštala oko 1000din.
Druga Yves Rocher micelarna je namenjena kombinovanoj do masnoj koži i u sebi sadrži ekstrakte zelenog i belog čaja, kao i vodu od organski uzgajane kamilice. Temeljno čisti i osvežava, efikasno uklanja šminku i ne iritira oči. 200ml ove tečnosti na sniženju je koštala isto kao i prethodna, oko 1000din.
Na etiketi ove Nivea 3u1 micelarne vode piše da je sa dexpantenolom i uljem iz koštica grožđa, da uklanja šminku, čisti temeljno kožu i osvežava. Iako je dermatološki i oftalmološki testirana i samim tim dobra podnošljivost, ova voda mi se pokazala najagresivnijom do sad. Prilikom korišćenja koža me peckala a šminku i pored silnog trljanja nije uspela da u potpunosti odstrani. Za svaki je tip kože i bočicu od 200ml sam platila oko 480din.
Namerno su poređane po sopstvenom kriterijumu, od najbolje do najlošije.
Koje su vaše omiljene?


Нема коментара:

Постави коментар