уторак, 16. децембар 2014.

Preparati od koji sam očekivala mnogo više


Ova jesen je prošla u testiranju mnogobrojnih novih i nekih starih preparata. Neki su me oduševili svojim učinkom a neki me totalno razočarali. O takvim primercima sam pisala u ovim postovima. Danas vam donosim priču o proizvodima koji se ove jeseni i nisu baš istakli u punom sjaju.
 
Od brenda kao što je Martina Gebhardt sam očekivala mnoooogo više. Imajući u vidu da je prirodna kozmetika koja dolazi iz Nemačke (a ja obožavam svu kozmetiku iz ovih krajeva!), zatim cene koje nisu nimalo povoljne kao i na reklami koju imaju, ova kozmetička kuća po meni nije vredna ničega od toga. Ruku na srce, nisam probala mnogo toga, svega tri preparata ali dovoljno da je više ne poželim u svom kupatilu. Ovaj bronzani fluid od ruže bi trebalo da daje licu suptilnu toniranost sa divnim mirisom ruže. Od toniranosti nema ni T a divni miris ruže se verovatno izgubio usput. Koža ga vrlo teško upija i ostavlja onaj lepljiv osećaj na licu. Probala sam da ga stavljam na veću površinu tj na ruke i noge i isti je efekat. Ne pruža baš nikakvu boju a miris i osećaj su isti. Vrlo neprijatni!

Luxe tečni puder je najskuplji Avon-ov puder i samim tim sam očekivala da bude i najbolji. Međutim, ne može se porediti sa njihovim ostalim (jeftinijim!) puderima. Pokrivnost mu je nikakva, razmazuje se vrlo teško, skuplja se u porama i na linijama. Nijansa koju ja imam (natural glamour) bi trebalo da bude najpribližnija boji kože ali je u stvari jako svetla tako da ga uvek mešam sa drugim tamnijim puderima. Posle sat vremena lice vam izgleda kao da uopšte nemate puder na sebi. Zbog njega sam vrlo skeptična prema ostalim preparatima iz ove kolekcije, tako da sam se zadržala samo na ovom.

Verovatno će se mnoge od vas začuditi zbog ovog Garnier-ovog 5sec Perfect Blur prajmera ali meni je ovo totalni fijasko. Gusta krema prepuna silikona koja se jedva razmazuje po licu je, što se mene tiče,  veliki fijasko ovog brenda. Zatvara pore i stvara mi utisak maske na licu. Ne vidim nikakvu promenu bez nje i sa njom. Obavezno mi se pojave bubuljice posle korišćenja što me dodatno nervira.

Totalno sam odlepila kad sam videla ovaj ruž. Divna roze nijansa sa gomilom šljokica koje se presijavaju u svim bojama. Ljubav je trajala dok ga nisam isprobala. Prilikom nanošenja te šljokice toliko grebu jer je ruž sam po sebi preterano suv. Od divne roze boje nema ni traga ni glasa. Jedino čime je ovaj ruž bogat je užasan gorki ukus koji vas tera da pljunete svaki put kad ga slučajno dokačite jezikom. Ne rekoh vam da je ruž takođe Avon iz njihove starije kolekcije Shine Attraction rouge.

Od njih sam očekivala više a vi? Da li ste ih probale?

6 коментара:

  1. I ja sam taj garnier svrstala u smeće! Ne dopada mi se, a bubuljice su mi izletele kao lude....... čim ga nanesem fijasko :P

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se sa opisom Avonovog pudera.... Nikako mi ne odgovara, a bas sam se nadala da ce biti odlican ... x-D

    ОдговориИзбриши
  3. Delim tvoje misljenje vezano za Garnier - total waste of money, doduse ja koristim samo Clarinsov prajmer u slucaju da mi isti treba :)

    P.S. Moze follow for follow? <3

    tineasbeautyplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши