недеља, 2. новембар 2014.

Pogodak i promašaj u oktobru



Iako su mi među omiljenim postovima na ostalim blogovima tekstovi o favoritima I potrošenim proizvodima,  kod mene će biti malo drugačija situacija. Pisaću vam o pogotku o promašaju meseca I verovali ili ne, suziću izbor na po jedan. Biće teško pored hrpe I jednog I drugog ali smatraću to kao svojevrstan  izazov. Svakako će oba završiti u kanti, jedan pun a jedan prazan…

Velika se borba vodila za pogodak prošlog meseca I pobedio je Dr.Hauschka normalizing oil.  Ovo dnevno ulje je za nečistu I masnu kožu sklonu bubuljicama I aknama. Žao mi je što ga ja nisam imala u pubertetu jer bi mi rešilo tada najveći problem u životu.

Ovo piše na sajtu parfimerje  koji ga prodaju:


Ulje za nečistu i masnu kožu. Visokokvalitetna mešavina biljnih ulja i ekstrakata smiruje i štiti kožu, smanjuje lučenje masnoće, uklanja fleke i proširene pore pa na taj način daje koži svež izgled.

Upotreba: kod masne kože, bez upalnih procesa, nanesite ulje nakon što se tonik special potpuno upio.

Za sva druga stanja masne kože nanesite ulje na kožu koja je još vlažna od tonika. Ulje nemojte nanositi na područje oko očiju.

Pošto više nemam problema sa kožom I odavno sam se rešila  tinejdzerskih napasti, ja sam ovo ulje koristila isključivo onih dana kada znam da ostajem kod kuće jer mi se ne svidja ideja da okolo hodam sa masnim licem. Nadala sam se da će mi smanjiti proširene pore I rešiti me fleka po licu. Pored svega toga mi je još I regulisalo t zonu, očistilo lice od sitnih nepravilnosti, koža mi je glatka, nema više depigmentacija koje su nastajale što od sunčanja, što od solarijuma...Istina, ja nisam koristila tonik special ali sam sigurna da ako imate većih problema sa kožom lica ovo ce napraviti čudo!

Bočica je staklena od 30 ml I dovoljno je par kapi da se utrlja u lice jer je ulje lako razmazivo I brzo se upija. Takođe je prijatnog mrisa što je meni veoma bitno. Videla sam da sad imaju novu ambalažu sa pumpicom tako da je sad još lakše korišćenje.

Sve reči hvale I preporuke s moje strane jer sam baš zadovoljna I trudiću se da ga stalno imam u svojoj kolekciji.

Normalizujuće dnevno ulje od Dr.Hauschke možete kupiti u Liliju, Metroplitenu I nekim bolje snabdevenim apotekama po ceni od oko 2800din.

Sa promašajem meseca ću biti kratka jer ne zaslužuje veći prostor.

Ovo je trebala biti BB krema koja obećava 6 tretmana u jednom proizvodu. Ja nisam dobila ni jedan jedini. Pokrivenost je nikakva, teško se razmazuje, apsolutno ne hidrira niti hrani kožu, kao podloga je očajna jer se ne upija. Proizvođač obećava blistavost a krema matira… Ma užas do užasa. Ja sam uzela boju medium koja je presvetla tako da predpostavljam da onu svetliju nijansu koriste umesto kancelarijskog korektora.

Sve u svemu bačenih 1530 din I ubuduće obilaženje iste u širokom luku.

 Šta je vas pogodak a šta promašaj ovog meseca?

Pozdrav!

Нема коментара:

Постави коментар