понедељак, 1. децембар 2014.

Pogodak i promašaj u novembru



Ovog novembra mi nije predstavljalo problem svrstati dva preparata u različite kategorije. Od starta sam znala da će se naći u ovom postu. Jedan me potpuno oduševio da se još uvek pitam kako sam do sad mogla bez njega? Drugi me totalno razočarao jer sam očekivala mnogo više.


Počeću od zvezde. 
Eveline 8in1 total action intensive nail conditioner


Za ovaj preparat sam već čula reči hvale od mojih blogo koleginica I zato sam rešila da ga isprobam. Moji nokti su prilično tanki I brzo pucaju. Redovna pojava je listanje I prava je umetnost podgajiti ih na neku normalnu dužinu. Kad na to dodam svakodnevno lakiranje I skidanje acetonom još ih više isušim. Ali ja ne odustajem I ne pamtim da su mi ikada bili ovako zdravi I dugački kao sad.


Lak dolazi u bočici od 12ml I mlečne je boje. Noktima daje zdrav I sjajan izgled. Može se koristiti kao baza ispod laka.
Početkom novembra sam krenula sa testiranjem tako što na čiste nokte pred spavanje namažem sloj laka. To ponovim I sledeće veče. Tako 3 dana. Zatim skinem sve acetonom I ponovim postupak I naredna tri dana. Posle 10 dana sam videla ogroman napredak. Nokti su konačno porasli bez listanja. Tvrđi su I izgledaju mnogo zdravije.
Jedina loša strana ovog laka je ta što ima jak skoro neprijatan miris. Prvi put sam domaćinski otplakala kad sam ga koristila. Moram napomenuti I da isušuje zanoktice tako da će vam trebati I dodatna nega za to područje. Ali sve je to sitno u odnosu na to koliko je ovaj preparat dobar I koliko je meni pomogao. Sigurna sam da ću ga kupovati dokle se proizvodi a planiram da probam I ostale njihove preparate za negu noktiju. Ima da se kupi u svim parimerijama I cena mu je oko 300 dinara.
Totalni fijasko ovog novembra pripada Anew reversalist complete renewal express kremi za popunjavanje I korekciju bora.


Ova krema je namenjena popunjavanju I korekciji bora na čelu, oko očiju I ekspresivnih bora oko usana. Dolazi u prelepom ogledalo-pakovanju. Otvara se na klizni mehanizam I za to stvarno nemam zamerke.

Preparat je kremasto-puderast, boja u kutiji je veoma svetlo roze ali se u dodiru sa kožom ne primećuje. Na žalost ne primećuje se ni efekat koji obećava. Naime, proizvođač tvrdi da ova krema popunjava I redukuje fine bore kao I da redovnom upotrebom obnavlja površinski sloj kože I tako sprečava pojavu novih borica.

Koristi se tako što se preko kreme ili pudera prstima utapka u kritična područja I na taj način bore čini manje vidljivim. Probala sam I u oba slučaja ne radi apsolutno ništa! Nisam primetila nikakve efekte osim što je koža baršunasta na tim mestima kao na primer kad stavite prajmer. Kao što rekoh u dodiru sa kožom je bezbojan tako da se ne može eventualno koristiti ni kao korektor. 

Ako znate nešto više o ovome ja vas molim da mi to kažete jer za cenu od preko 1500 dinara moralo bi bar nešto da pruži (osim lepog pakovanja). 
Da li ste koristile nešto od ovog i kako ste zadovoljne?

Нема коментара:

Постави коментар