недеља, 22. децембар 2013.

Eucerin mleko za telo I gel za tuširanje I umivanje



O daaa, obožavam da šopingujem u apoteci! da ne bude zabune, nisam hipohonder I teže me je naterati da odem kod dr nego da …pa recimo ne kupim ništa na rasprodaji :)  u gradu u kom ja živim ova kozmetika (i još dosta toga) mogu se pazariti jedino ovde. Meni to ne predstavlja problem, ionako sam sa divnim apotekarkama mog grada u vrlo prijateljskim odnosima s obzirom da sam im redovna mušterija:)

 

Mleko za telo je ph 5.5 I pogodno je za osetljivu kožu. konzistencija je gusta ,brzo se upija, koža ostaje zaista meka I miriiiiiiišljava. Miris je vrlo diskretan, blag I podseća me na more, ne znam iz kog razloga…Ja sam osoba koja često menja mleka, u potrazi sam za savršenim što kod mene podrazumeva brzo upijanje I dugotrajan miris! Ovaj je blizu savršenog, što se mene tiče,  fali mu samo intenzivniji miris ali to I nije neka mana s obzirom da nemamo svi takve zahteve. Posle upotrebe ovakvih mleka, možete da stavite svoj omiljeni parfem bez bojazni da će se mirisi pomešati, što mu je svakako veliki plus. Moja koža je normalna, tako da je nega savršena. Kada ga stavim pred spavanje, ujutru se budim sa divno glatkom kožom. E da, koristila sam ga posle depilacije I nije ni peckalo, ni svrbelo baš naprotiv, umirilo mi je crvenilo koje obavezno dolazi u paketu.


Moja  preporuka.

Cena oko 800din.

Gel za tuširanje I umivanje je došao uz mleko I bila sam vrlo skeptična. Nekako sam navikla da to koristim odvojeno I nisam imala neko poverenje ali naravno morala sam da isprobam. Ispostavilo se da je gel fenomenalan, ne toliko za tuširanje koliko za čišćenje lica I uklanjanje ostatka šminke. Tako da mi sad stoji na lavabou:) ima predivan miris I ukoliko ikada nađem parfem sa ovakvom notom moj je!


Moja  preporuka.

Cena :  stiglo je gratis

                                  Jeste li pronašle vaše omiljeno mleko? Šta preporučujete?

2 коментара:

  1. Volim ovaj losion za telo, uglavnom ga koristim uz Eucerin uljanu kupku i koza je divna nakon njih a volela bih da probam i ovaj gel..Pogledacu ga.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gel je pravo otkriće za mene a miris mu je fenomenalan :) obavezno ga probaj,nećeš se pokajati!

      Избриши