петак, 12. децембар 2014.

MUST HAVE: Preparati za umivanje

Bez njih ne počinje i ne završava se nijedan dan. Koliko god bili umorni ili pospani ovo ne smemo preskočiti. Oni su MUST HAVE!!!
Ovo su moji trenutni favoriti. Gelovi sa klasično umivanje, pene za malo nežnosti na licu, uljani da skine šminku i mleka kad poželim detaljno čišćenje kože.
Na početku da krenemo sa klasičnim gelovima za umivanje. Moja koža je normalna ka kombinovanoj tako da njoj uglavnom prija ova vrsta čišćenja. Koristim ih po potrebi, ujutru ili uveče tako što na vlažno lice nanesem količinu zrna graška, utrljam i isperem. Bioten gel je namenjen baš mom tipu kože. Obogaćen je 100% prirodnim ekstraktom dunje. Ne sadrži sapune, parabene, parafine kao ni boje. Odličan je u uklanjanju ostataka šminke i nešistoće. Ostavlja osećaj svežine na licu.
Moji omiljeni gelovi već godinama su Avonovi iz Anew linije. Mislim da sam ih probala sve i svi su više nego odlični. Trenutno imam ovaj iz Vitale linije za normalnu do suvu kožu i takođe mi prija. Potrebna je vrlo mala količina za umivanje. Bogato peni i čisti kožu bez isušivanja.
U danima kad mi se koža više masti, posežem za ovim penama. Nežne su prema koži a ujedno i efikasne. O L'oreal peni sam pisala ovde s tim da sam se vremenom i navikla na njen (neobičan) miris.
Avon solutions je izbacio ovu penu u okviru linije Balanced+Matte. Namenjena je masnijoj koži i nju uglavnom koristim ujutru. Osvežava i matira. Dovoljna je jedna pumpica za umivanje. Takođe ne isušuje kožu što mi je jako bitno.
Balea uljani fluid za čišćenje lica je sredstvo koje najređe koristim od svih. U dodiru sa vodom ovo ulje se pretvara u blagu penu. Skida šminku ali zbog uljanog filma koji ostavlja po koži imam utisak da je ne očisti dovoljno. Još uvek nisam sigurna da li ga volim ili ne.(?)
I za sam kraj moja omiljena mleka za čišćenje lica. O Weledi sam pisala u ovom postu i dalje tvrdim da je najbolje mleko koje sam do sad koristila. Perfektno čisti i tonira u jednom potezu. Predivno miriše na lavandu i ostavlja osečaj besprekorne svežine.
Nature's je italijanski brend kozmetike koji se bazira na čistim i prirodnim sastojcima. Ovo mleko je bogato uljem pirinča i pomorandzinom vodom. Blago je i bez mirisa tako da je pogodno i za skidanje šminke sa očiju. Ja ga koristim tako što ga utrljam u vlažnu kožu, izmasiram kružnim pokretima i isperem toplom vodom. Koža deluje nahranjeno i glatko na dodir.
Ovo su moje trenutne umivalice. Šta mi vi preporučujete? Čime vi umivate svoje lice?

Нема коментара:

Постави коментар