петак, 26. децембар 2014.

Decembarski Glam Box



Dugo najavljivani i još duže očekivani decembarski GlamBox je konačno juče stigao i do mene.


Odmah da pohvalim pakovanje i to što je stiglo bez one čudne vrećice. Ovako je više po mom ukusu. Naravno kutija je u duhu Nove godine sa predimenzioniranim pahuljama i crvenom mašnom. Prelepo!


Prvo što mi je privuklo pažnju kada sam skinula poklopac je ova Nivea Cellular Anti Age krema oko očiju u full size veličini od 15ml.

Nisam je do sad koristila tako da sam i sa tim zadovoljna. Od istog brenda tu je još i mleko za telo ispod tuša od 50ml. Ovo sam već koristila i o utiscima sam pisala ovde.

Kad smo već kod kremica tu su i ove dve Eucerin Hyaluron Filler dnevna i noćna u slatkim pakovanjima od 20ml.

Mislim da je idealna mililitraža da se isproba i ukoliko vam odgovara lako možete uzeti veće. Pošto ja obožavam sve što je anti age tako su me i ovi primerci obradovali.

Od dekorative (ako se to može tako nazvati) je ovaj put stigao jedino balzam za usne u boji (ako se ovo može nazvati bojom) u nijansi nude.

Blaga bež nijansa sa sitnim šimerom. Nadam se da će bolje negovati od njene koleginice o kojoj sam pisala ovde.

Ostalo su preparati u obliku testera i od njih jedino nisam imala priliku da probam ovaj Collistar piling za telo.

Obogaćen je aktivnim biljnim ekstraktima koji izbacuju višak vode iz organizma, podstiče detoksikaciju i preporučuje se osobama sklonim celulitu. Radujem se da ga probam. Tester je pozamašan, od 40ml i biće dovoljan sigurno za dva korišćenja.

Zatim tu je i fenomenalni Revlon UniqOne tretman u pumpici od 9ml i dva tester šampončića u pakovanjima od po 20ml.

Već sam ih koristila i znam o čemu je reč. Tretman obnavlja oštećenu kosu, lakše se raščešljava, štiti krajeve od pucanja, kontroliše kovrdzanje...ne ispira se i može se koristiti i na mokroj i na suvoj kosi mada ja preporučujem da se stavlja na mokru tj samo prosušenu peškirom.

I na kraju ova tri  MaxFactor testera njihovih najprodavanijih pudera.

Svaki je u nijansi golden što mislim da mi neće odgovarati jer sam prilično svetle puti. 
I ovaj put je stigao vaučer za kupovinu Revlon proizvoda u VSD Trade-u.

Sve u svemu ja sam zadovoljna.  Zamerka je ta što je od dekorative bio jedino balzam za usne ali u svakom slučaju iznenađenje i sam taj momenat kad otvarate kutiju vrede mnogo više.
Evo i jedna sličica sa mog Instagram profila.
  

Kako ste vi zadovoljne vašom kutijom?

2 коментара:

  1. Izgleda lepo, mnogo bolje od prethodne.. Ja svoju jos nisam dobila, kako stoje stvari necu je ni dobiti, svima je vec isporucena juce ili jutros rano :(

    ОдговориИзбриши