субота, 20. децембар 2014.

Jedan sasvim običan dnevni manikir



Oni koji me prate na Instagramu shvatili su da sam pored kozmetike i šminke takođe zaljubljenik i u lakove za nokte. Lakiranje mi je pa skoro dnevni ritual jer vrlo često menjam boju. Moram priznati da je to čist amaterizam i lek za dušu pored svih obaveza koje me čekaju. To je mojih par minuta kad uživam u mackanju i sad ću vam opisati moj najobičniji dnevni manikir.
Za početak na čiste i suve nokte mažem bazu a u poslednje vreme nju je zamenio moj omiljeni i čudotvorni Evelin 8in1.

Od ovog tretmana mi nokti rastu kao ludi, naravno bez listanja i krzanja. Pošto se brzo suši, odmah počinjem sa nanošenjem prvog sloja laka.

Danas sam bila u raspoloženju razbijanja monotonije pa sam na tri nokta stavila Flormar N010 ružičasto-crveni a na ostala dva Golden rose 76 kreč beli.
Svi već dobro znaju da su tzv krečnjaci prilično gusti i da je potrebno ih brzo i precizno naneti. Tako je i sa ovim. Punu pokrivenost pruža sa dva sloja i morate biti brzi da vam ne bi ostale brazde po noktima. Srećom četkica je velika i široka i vrlo lako ćete sa njom to i postići.
Što se Flormara tiče, njegova gustina je idealna. Lako se maže i danas mi je bio potreban samo jedan sloj. Daje sjajnu završnicu i punu boju. Četkica je tanja i uža od prethodne ali to uopšte ne smeta da ga glatko nanesete.

Čuveni Seche Vite top coat nanosim odmah posle lakiranja, na još vlažne nokte. O tome koliko je ovaj završni sjaj dobar znaju i ptice na grani. On ujedno i brzo osuši nokte i daje im gelast izgled. 
U slučaju da sam nešto sitno zabrljala, koristim ovu OPI olovku za korekcije.
U poslednje vreme nokte negujem uljem vitamina A i D i super se pokazalo za suve zanoktice. Ruke obavezno mažem kremom, ovaj put je to ova iz Avon-a.
Već sutra ili u najboljem slučaju prekosutra biće vreme da se krene iz početka. Današnji manikir ću skinuti ovim novim Yves Rocher skidačem natopljenim na (isključivo) vatu. Za sad se pokazao odličan, ne isušuje nokte i ne razmazuje lak okolo.
Ovo je bio jedan sasvim običan dan u lakiranju mojih noktiju.

Kakav manikir vi volite?


Нема коментара:

Постави коментар