понедељак, 12. јануар 2015.

Potrošeno u decembru (ili Beauty kanta)

Konačno sedoh da napišem i ovaj "Pod Obavezno" post na mojoj stranici. Decembar je više prošao kako u dobijanju tako i u kupovini novih proizvoda nego u trošenju starih. Evo šta sam ja uspela da slistim prošlog meseca.
Elseve Fibralogy šampon za tanku kosu je jedina stvar na ovoj slici sa kojom sam bila zadovoljna. Balzam iz iste kolekcije sam potrošila mesec pre i takođe mi je odgovarao (o njemu sam pisala ovde). Šampon fino omekša kosu, ne mrsi je i odlično čisti. Sasvim dovoljno da ga kupim i sledeći put.
Avon AT šampon i balzam iz iste linije Moisture IQ nisu opravdali moja očekivanja. Isušuju kosu, mrse je i čak mislim da sam od njih zaradila i perut. Ako vam to nije dovoljno pa želite da vam kosa izgleda još i kao metla, onda na sve to dodajte ovaj serum sa lotosom bez ispiranja. Koristila sam ga i na mokroj i na suvoj kosi i pokušavala da shvatim zašto ga devojke hvale. Nisam uspela. Pomogao mi je jedino da kosu perem još češće jer je umasti i slepi brzinom svetlosti.
Skoro identičan posao radi ovaj Afrodita regenerator sa medom i bademovim proteinima. Toliko je vodenast da vam treba puna šaka i opet ništa. Miris je jedino što se zadržava a ni to mu nije jača strana.
Mesecima unazad sam pokušavala da se dokopam famoznih Aussie šampona i balzama dok se konačno nije otvorio e-shop kod Bambysbeautylab. Trenutno ih testiram u full size pakovanjima a ovo je bila samo jedna kesica maske 3 Minute Miracle Reconstructor. Ne mogu mnogo toga zaključiti na osnovu jednog korišćenja jer kao što rekoh, biće detaljna recenzija uskoro.
Sledeća kategorija su preparati za telo i sa njima sam bila prilično zadovoljna. 
Dr.Hauschka roll on Fresh je opravdao i kvalitet i naziv. Svež, prirodan miris koji dugo ostaje na koži. Blaga i kremasta tekstura je pogodna za nanošenje posle depilacije jer ne pecka i ne iritira. Ne ostavlja onaj lepljiv osećaj posle korišćenja što je mene često i odvraćalo od korišćenja ove vrste dezodoranasa.
Kao i do sad, moje oduševljenje Weledom i njenim poznatim uljima za negu tela ne jenjava. Ovaj put je to ulje sa mirisom citrusa koje osvežava telo i čula. Koristila sam ga na suvoj i na mokroj koži odmah posle tuširanja. Miriše, neguje i osvežava. Sve preporuke s moje strane.
Gel za tuširanje koji sam koristila čitavog meseca je ovaj Yves Rocher iz limitirane novogodišnje kolekcije sa kakaom i pomorandzom. Miris Jaffa keksa me svaki put dovodio u iskušenje da ga probam. U sebi sadrži sitne šljokice koje ne ostaju na koži. Dosta je gust tako da je vrlo malo preparata dovoljno za bogatu penu.
Zvezda potrošenih proizvoda prošlog meseca je definitivno ovaj Planet Spa Turkish Thermal Baths crni sapun za tuširanje iz neke od prethodnih kolekcija brenda Avon. Sedefast krem zift crne boje će vam obojiti kadu ali će zato vašu kožu očistiti detaljno do poslednje pore. Meni miriše na Coca Colu kao i cela ta linija koju su nažalost izbacili. Koristila sam ga zajedno sa ovom ružom za tuširanje.
 
Kad smo već kod Avon-a, još jedan njihov sjajan preparat. Noćno ulje za lice Planet Spa Heavenly Hydration sa maslinovim uljem neguje i hrani kožu. Brzo se upija i pogodan je za sve tipove. Dolazi u staklenoj bočici sa pipetom i lako se dozira. Može da se koristi samo ili u kombinaciji sa kremom preko. 
Takođe hvaljene Bioten maramice sa ekstaktom dunje su nešto što sam sa zadovoljstvom potrošila i koje ću kupiti opet. Namenjene su normalnoj do mešovitoj koži i mogu se koristiti kako za čišćenje tako i za skidanje šminke. Osvežavaju i detaljno čiste kožu, pritom ne iritiraju oči.
Moje veliko razočarenje, o kom sam piala ovde, odlazi brendu Martina Gebhardt. Ni slatkasto namirisana vodica u formi tonika od ženšena nije uspela da mi omekša srce.
Micelarna voda iz Yves Rocher-a je idealna za kombinovanu i masnu kožu. Uklanja šminku sa lica, očiju i usana, čisti kožu i tonizira je. Moja koža je normalna sa suvim delovima preko zime tako da mi je pomalo ovaj preparat isušio. 
Još jedan tečni sapun istog brenda. Diskretan miris i nežna pena, isuviše blag za moj ukus. Ako imate hiper osetljivu kožu ruku evo predloga.
I za sam kraj aceton meni nepoznate marke LaFemme. Kupila sam ga po preporuci prodavačice u parfimeriji sa kometarom "ma svi su isti". Shvatila sam da nisu. Isušuje nokte i zanoktice. Brzo se troši jer je potrebna pozamašna količina za skidanje laka. Ako ste kojim slučajem koristili lak sa šljokicama kao ja, o istom trošku ćete se i upoznati i rastati.
Nadam se da sam uspela da vas u najkraćim crtama upoznam sa mojom prošlomesečnom beauty kantom.
Da li ste koristile nešto od ovoga i da li nam se mišljenja poklapaju?


  


Нема коментара:

Постави коментар