субота, 31. јануар 2015.

Omiljena zimska krema za ruke

Ako su oči ogledalo duše onda su ruke odraz našeg života. Pogled na ruke kancelarijske sekretarice ili u ruke omiljene pijačne prodavačice bez sumnje odaju način njihovog života. Bez namere da ikoga uvredim jer se i meni vrlo često dešavalo da šetam i jedan i drugi manikir...
Ali nije poenta u tome već kako i koliko negujemo naše ruke. Pored kože lica, ruke su najizloženiji deo tela s tim što ni u pola ne vodimo računa o njima koliko o licu. Piling, maska, kupka su samo neki od tretmana koji priznaćete, retko priuštimo svojim vršnjakinjama. Na kraju posta daću vam nekoliko sjajnih prirodnih recepata kojim redovno nahranim ruke.
Ono bez čega ne možemo da zamislimo njihovu negu je njeno veličanstvo - krema za ruke.

Pored mnoštva drugih, ove zime sam najradije i najčešće posezala za Eucerin kremom za suve i ispucale ruke. Njena ph vrednost je 5 što je takodje približna ph vrednost kože i samim tim idealna je za osetljive, ispucale i ruke sklone ekcemima. U sebi sadrži lipide koji se inače nalaze u sastavu epiderma. Pruža dugotrajnu zaštitu kože od čak 18 sati (još mi se nije dogodilo da uspešno testiram). 

Krema je srednje gusta i koža je upija extra brzo što se meni posebno dopada. Miris joj je vrlo blag skoro neutralan. Ne ostavlja mastan trag ni osećaj nevidljivih rukavica na koži a ujedno efikasno je neguje i hrani.

Dešava mi se da je namažem i istog momenta se vratim poslu, bukvalno zaboravim da je imam. Podseti me svaki put osećaj kreme na njima pod mlazom vode dok perem ruke. 

Iako je mililitraža 75ml, ja je koristim redovno ove zime i sačuvala mi je ruke od isušivanja i pucanja kože.
Kao i sav Eucerin program, kupuje se u apotekama po ceni od oko 520din.
Za uspešno negovanje i čuvanje ruku ove zime pored pomenute kreme predlažem i sledeće isprobane tretmane.
Jednom nedeljno priuštite svojim rukama toplu kupku. U vodu dodajte maslinovo ulje i AD kapi za bebe, to je i ujedno odličan napitak za suve nokte. Držite 15 minuta i ne ispirajte već samo utapkajte peškirom višak vode. Utrljajte bogato kremu i po mogućstvu navucite pamučne rukavice i tako prenoćite!
Ukoliko nemate piling za ruke možete ga lako napraviti tako što u malo meda dodate smeđi šećer i par kapi limuna. Operite ih kao i inače i ovom smesom istrljajte vlažne ruke. Isperite i namažite kremom.
Takođe, nemojte zaboraviti da svoje ruke s vremena na vreme nagradite hranljivom maskom. Skuvajte krompir i napravite pire sa bademovim uljem, namažite na čiste ruke i držite 20 minuta. 
Koju kremu vi preferirate ove zime i da li ste probale neki od ovih recepata?

6 коментара:

  1. Nisam probala ovu kremu ali deluje jako lepo.. Mislim da je pre svega najvaznija redovna nega, ja se bez kreme za ruke osecam izgubljeno potpuno i uvek je imam uz sebe ali bas uvek, tako da mazem ruke i po vise od 10 puta dnevno i one su jako negovane tako da nema potrebe da trazim neke cudotvorne kreme jer mislim da je rutina i navika redovnog negovanja najvaznija.. Trenutno trosim Biotenove kreme za ruke, posto sam kupila od svake po jednu kad su se pojavile, ostalo mi je mozda jos dve da potrosim :) Recepti su odlicni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još nisam probala nijednu Bioten kremu za ruke a čula sam sve najbolje za njih ;)

      Избриши
  2. Odlicni saveti ya maske i kucna pomagala! moracu da sto pre isprobam :) ali bih isto i preporucila one gel rukavice sto imaju u Lilly da se kupe. Jesu skuplje 1000 dinara par, ali su investicija jer sve sto stavis na ruke tj kremu ona ce preko noci jos vise da upotrebi a plus mozes samo da ih navuces bez kreme jer i same po sebi imaju blagotvoran efekat :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako je moguće da ja ne znam za te rukavice???hvala na obaveštenju,stavljam na spisak :)

      Избриши
    2. Kako je moguće da ja ne znam za te rukavice???hvala na obaveštenju,stavljam na spisak :)

      Избриши
    3. Kako je moguće da ja ne znam za te rukavice???hvala na obaveštenju,stavljam na spisak :)

      Избриши