понедељак, 26. јануар 2015.

MUST HAVE: Ulja za tuširanje



Zima je idealno vreme za post o uljima za tuširanje. Preparati ovog tipa su namenjeni čišćenju kože bez isušivanja, čuvajući njenu prirodnu zaštitu. Formule su bogate dragocenim uljima i u dodiru sa kožom stvaraju blagu penu koja ujedno i neguje. Posle ovakvog tuširanja obično vam nije potrebna dodatna nega tela jer sam gel ostavlja uljani film na koži. Moja skromna kolekcija broji ovih pet koji se međusobno razlikuju kako po mirisu tako i po načinu na koji neguju kožu.

Yves Rocher ulje za tuširanje je najmanje u mojoj kolekciji. Pakovanje je u vidu testera od 50ml koje trenutno trošim u okviru ovog TAG-a , mada postoji i u originalnom pakovanju od 200ml. U sebi sadrži čisto arganovo ulje a svi znamo koliko je ono blagotvorno za kožu. Ja lično ne preferiram njegov miris pa ću se kod ovog pakovanja zaustaviti. Ulje je dosta gusto i potrebna je vrlo mala količina. Slatkast miris me podseća na ušećerenu vunu a ja je ni kao dete nisam volela tako da mu je to minus u startu od mene. Kao i sva ulja sa slike, blago peni u dodiru sa vodom, neguje prosečno pa ako imate suvu kožu (što zimi nije retkost) onda će vam biti potrebno mleko ili krema za telo posle tuširanja.

Sledeće ulje je Green Pharmacy i ovo je moje upoznavanje sa ovom kompanijom. To je Poljska firma koja se bavi proizvodnjom kozmetike na bazi prirodnih ekstrakata bez parabena i veštačkih boja. U sebi sadrži ulja kedra, čempresa i alge i idealno je za osobe sklone celulitu. Prilikom tuširanja potrebno je masirati kritična mesta ili ga dodati u kupku za detoksirajući efekat. Upakovano je u plastičnu flašicu od 250ml. Deluje osvežavajuće i razbuđujuće na telo i dušu i mislim da je idealan za letnje žege. Intenzivno miriše na četinarsku smolu ali se ni miris ni ulje ne zadržavaju na koži tako da je nega nezadovoljavajuća. Stoga prolazi sa ocenom dva.

Zlatna sredina ovaj put je za Avon-ovo ulje iz kolekcije Planet Spa Turkish Termal Baths. Multifunkcionalno ulje za telo, kosu i nokte. Pored pomenute svrhe može se koristiti i kao tretman za kosu pre pranja, kao negujuća maska ruke i nokte ili ga možete dodati u punu kadu vode kao dodatak za kupku. Ja sam ga koristila jedino za tuširanje i pokazao se jako dobar. Čisti i neguje kožu ostavljajući je nahranjenom i namirisanom. Već sam pisala o ovoj kolekciji, koja je na žalost povučena iz kataloga. Pomenula sam da miriše na dobro poznatu Coca Colu. Kao i sva njihova ulja dolazi u bočici od 150ml i jako se sporo troši.


Na četvrtom mestu se nalazi (gle čuda!) Eucerin ulje. Ptimetila sam da je dosta hvaljeno na blogovima i to s razlogom ali ne dovoljno jakim da se nadje na mojoj listi sa čistom peticom. Ipak je vrlo dobro. Ono što mi se odmah nije dopalo kod ovog ulja je miris pri samom korišćenju. Nisam dobra u opisivanju mirisa ali meni ovo miriše na masnu hranu. Da, vrlo odbojno i nimalo kozmetički. Sreća je što brzo ispari i ostaje vrlo blag, skoro neutralan miris. U sebi sadrži dekspantenol i pogodan je za osobe sa osetljivom i kožom sklonom alergijama. Sama formula je vrlo tečna pa vam se može desiti da preterate sa količinom. Blago peni i ostavlja kožu čistom i nahranjenom. Pakovanje je od 200ml i uglavnom ga možete kupiti u apotekama.

Čistu peticu i apsolutnog pobednika zaslužuje Avon ulje sa acai bobicama o kom sam pisala ovde. Sve mi se dopada kod ovog preparata a posebno miris koji se zadržava na svemu što dođe u kontakt s njim. Kada, peškir i pidzama ostaje namirisano pomenutim voćkicama i to me svaki put obara s nogu. Takođe neguje za peticu i sve pohvale i preporuke s moje strane.

Koje ulje je vaš favorit za tuširanje ove zime?




2 коментара:

  1. Probala sam samo Planet Spa ulja, a Eucerin merkam vec dugo i tuzno ga gledam na polici, ali me savlada zdrav razum da ne dajem toliki novac za ulje za tusiranje a imam odlicnu kozu, nikakav problem nemam sa njom cak ni zimi i zaista mi nije potrebno ali eto, sto se kaze,oci su mi gladne, kad ga imaju svi moram i ja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako nemaš problema sa kožom uživaj i nemoj patiti što ga nemaš, nije baš toliko dobro ;)

      Избриши