четвртак, 15. јануар 2015.

Savršen par #4

Toliko sam se zaljubila u ovaj par da sam jedva čekala da napišem hvalospev. Nisam ga se pošteno ni zasitila a i sumnjam da ću ikad. Kupila sam ga sasvim slučajno i naivno. Trebao mi je piling za telo a pošto je ovaj bio na velikom sniženju (389din a redovna cena mu je 790din), odmah sam ga poručila. Ulje se nametnulo samo po sebi jer je takođe bilo na sniženju za iste pare. 

Piling je ja(r)ko ljubičaste boje u pakovanju od čvrste plastike (200ml). Vrlo je kremast i na prvi pogled se ne vide nikakve čestice. Ono što se vidi su sitni delovi acai bobica kojim obiluje ovaj preparat. Plodovi ovih bobica su bogati antioksidansima, aminokiselinama i esencijalnim masnim kiselinama što svakako pomaže u borbi protiv starenja kože. 
Plodovi acai bobica (poznate i kao acai berry, asai beri) beru se u prašumama Brazila. Ukus Acai plo...

Originalno objavljeno na stranici www.lepotaizdravlje.rs/extra/to-do-list/upoznajte-acai-bobice-prirodni-proizvod-za-mrsavljenje © Lepota i zdravlje
Plodovi acai bobica (poznate i kao acai berry, asai beri) beru se u prašumama Brazila. Ukus Acai plo...

Originalno objavljeno na stranici www.lepotaizdravlje.rs/extra/to-do-list/upoznajte-acai-bobice-prirodni-proizvod-za-mrsavljenje © Lepota i zdravlje
Plodovi acai bobica (poznate i kao acai berry, asai beri) beru se u prašumama Brazila. Ukus Acai plo...

Originalno objavljeno na stranici www.lepotaizdravlje.rs/extra/to-do-list/upoznajte-acai-bobice-prirodni-proizvod-za-mrsavljenje © Lepota i zdravlje
Miris je upravo takav, bogat i voćan! Prilikom tuširanja sitne granulice poput finog peska nežno pilinguju i masiraju kožu. Nije agresivan i možete ga koristiti svakodnevno. Naravno, obavezno je mackanje posle tuširanja. Idealan saveznik je upravo ovo ulje jer mirišu identično.
Pakovanje je od 150ml i miriše rajski dobro na pomenute voćkice. Ono što mene oduševljava kod ovog ulja pored mirisa je ne tako gusta formula i samim tim brzo upijanje. Ja sam navikla da ulja mažem isključivo na mokru kožu odmah posle tuširanja i višak pokupim peškirom. Na taj način osiguravam najbolju hidrataciju. Podrazumeva se da ga možete koristiti i na suvu kožu, učinak je takođe isti. Pored klasičnog mazanja tela, ovo ulje možete dodati i u kupku. Za potpuno uživanje i relaksaciju predlažem da upalite neku mirišljavu sveću, pustite laganu muziku i gledate kako se brige i problemi tope u toploj vodi i nestaju niz slivnik.
Jeste li koristile nešto iz ove kolekcije i kako ste zadovoljne?

6 коментара:

  1. Koristim vec neko vreme ljubicasti piling i obozavam ga, preobozavam :) Ulje nisam probala ali bih volela :) Planirala sam da napravim slican post, o savrsenom paru proizvoda, mislim slican sto se naziva tice, a onda sam videla da ti imas nekoliko takvih postova, nadam se da ti nece smetati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj ulje,oduševićeš se :)
      Nravno da neće,drago mi je da sam bar nekog inspirisala ;)

      Избриши
  2. Ja sam koristila ono sivo pakovanje minerali mrtvog mora, ja obozavam taj miris i imala sam sve sto nude. :)
    Piling je stvarno odlican.
    I super je sto cesto snize ceo asortiman planet spa, ili ima ona akcija 2 za 800 dinara.
    Svakome samo preporuka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam imala taj puter sa mineralima i znam da sam ga dugo koristila jer je baš bio gust i odlično je mirisao:)

      Избриши
  3. Piling sam kupila i miris obožavam <3 kako sam ga koristila tek 2 puta, nisu mi se još svi dojmovi slegli, ali za sada sam jako zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши