среда, 21. јануар 2015.

Trošimo testere TAG



Sinula mi je ideja za jedan vrlo neobičan TAG. Ukoliko neko zna da ovakav izazov postoji ili je bio (a ja sam ga nekim čudom preskočila), molim vas da me demantuje. Takođe ako mislite da je ovo loša ideja, slobodno mi pišite, shvatiću to kao dobronamernu kritiku.
Elem, radi se o tagu koji ću krstiti TT izazov tj Trošimo Testere TAG!


Sigurna sam da ih svi imamo i sigurna sam da se svaki put oduševimo kad nam neko pokloni tester. Međutim, njihova sudbina je da se vuku po kupatilu, često ih zaboravimo i tako prođe rok a da ih i ne probamo. S druge strane, nisu baš idealni kao poklon tako da mislim da je pravo vreme da im ukažemo poverenje, konačno ih skupimo i damo im šansu da se pokažu na delu!


Kod mene je situacija takva da se nakupila gomila iz sledećih izvora i to kao:
poklon uz časopis,
poklon uz kupovinu u parfimerijama,
poklon uz kupovinu preko interneta,
Glam Box,
kupovina istih,
prilikom kataloškog poručivanja...

U dosadašnjoj praksi moja iskustva su bila pozitivna i često mi se dešavalo da je sam proizvod mnogo bolji i kvalitetniji u obliku testera nego u originalnom pakovanju. Moram priznati da sam se iznenadila kad sam shvatila da se mogu danima negovati od glave do pete na ovakav način.

Pozivam sve kojima se ova ideja dopala da se priključe ovom izazovu i da zajedno trošimo skupljene testere do kraja februara. Takođe tagujte vaše omiljene blogerke da se pridruže!
Da li vam se dopada ovaj izazov?
Vidimo se krajem februara!

2 коментара: