четвртак, 20. новембар 2014.

Trenutna nega usana



Na imaginarnom grafikonu moje svakodnevne nege sigurna sam da bi briga o usnama ucrtavala jednu ravnu crnu liniju. O ne, nemojte misliti da sam ih zanemarila, na protiv, posvećujem im popriličnu pažnju.

U poslednje vreme sam primetila da svi pišu o ovoj temi I zaključila sam da se kod mene ništa ne menja smenom godišnjih doba. Potpuno isto vodim računa o njima kao I letos. Kiša, sunce, vetar, voda, jutro, veče svejedno je. One dobijaju svoju svakodnevnu porciju balzama ujutru posle umivanja I u veče pre spavanja pod obavezno. Preko dana su mi uvek na dohvat ruke kad osetim potrebu. Ne sećam se da sam nekad preskočila rutinu I ne sećam se kad su mi bile suve I ispucale. S vremena na vreme uradim piling tako što ih suvom četkicom za zube lagano istrljam I namažem sloj meda preko. Takođe im priredim something special u vidu paste od par kapi maslinovog I bademovog ulja pomešanog sa kašičicom šećera, smesu nanesem na pamučnu gazu i umasiram (obično dok se kupam jer para od tople vode fino razmekša kožu).


Ovako izgleda moja trenutna kolekcija. Svima dobro poznati I naširoko hvaljeni preparati ali ako nastavite da čitate možda I otkrijete moju tajnu...

Dobri stari Labello. Iz hrpe probanih i potrošenih ova dva su se pokazala kao najbolja. Žuti odlično hrani i neguje dok je plavi zadužen za hidrataciju.
Sledeća tri su slučajno završili zajedno iako su potpuno različiti. Freshka gora me oborila s nogu ovim Medenim balzamom za usne. Pun prirodnih ulja i putera, slatkastog mirisa ovaj balzam odlično neguje i mirišeeeee...bravo za Freshku goru!
Maybellinov sad već kultni Baby lips sam zadržala samo zbog boje koju ostavlja na usnama, nega 0.
Rosal lip balm u boji violet touch, pruža usnama blagu boju i negu i ako bih morala da biram, nokautirao bi svog prethodnika u prvoj rundi...
Zatim slede ova dva Avonova balzama, prvi je sa vitaminom E a drugi je običan balzam u obliku karmina koji ostavlja diskretnu boju. Nega - zadovoljavajuća.
Poslednji na ovoj slici je balzam sa košticama grožđa koji hidrira i dolazi iz Yves Rocher kompanije. Ne sadrže boje, parabene i parafine. Solidna nega uz diskretan miris pomenutog voća.

 Pure Altitude balzam od voska sa aromom šumskih jagoda, Terra naturi balzam sa šljivom, Avon balzam sa breskvom i pamukom i Martina Gebhardt balzam od ruže.
Po količini koja je potrošena vidi se da su ovi preparati najčešće korišćeni i to ujedno govori šta mislim o njima.



Terra Naturi je Nemačka kozmetika koju možete kupiti u Mullerovim drogerijama. 
Ovaj balzam je spakovan u preslatku kockastu kutijicu od plastike i svojim sastavom i dejstvom asocira me na  grožđanu mast.
Čudo iz Avona od breskve i pamuka, sređuje sve nedostatke i dovodi usne u red preko noći.
Martina Gebhardt balzam je upakovan u keramičku posudicu, miriše na ruže, vlaži usne i pruža prirodan sjaj. Odličan je.
Vrhunska nega i predivan miris šumskih jagoda je sve što ćete naći u metalnoj posudici francuske kozmetičke kuće Pure Altitude.
I za sam kraj dva nekarakteristična proizvoda koji nisu namenjeni za ove delove tela ali ako se ikada slučajno sretnete, probajte obavezno.

Kutijicu vazelina, koja je pri samom kraju, sam kupila u Nemačkoj još pre dve godine. Namenjen je isključivo za negu lica i ja sam ga stavljala jedino na usne. Popravlja sve što se popraviti može, pored toga je i 100 posto prirodan. Koristim ga uglavnom u veče pred spavanje jer je dosta mastan.
Multi-mam balm je magična pomoć kod upaljenih, ispucalih i bolnih bradavica. Vi koje ste majke znate o čemu govorim a vi koje niste dobro bi bilo da ovaj preparat zapamtite. Mene je spasao ovih problema pa sam sasvim slučajnu jednu noć iscrpljena od čestog buđenja rešila da ga stavim na usne jer je bio najbliži krevetu. Povezala sam osetljivu kožu bradavica sa nežnom kožom usana i otkrila toliko toga sličnog...ali da ne bih sad skretala sa teme, ovo mi dođe kao dodatna nega, nešto kao pakovanje za usne. 
Eto, to je moj trenutan izbor. Ekipa mala ali odabrana.
Šta vi trenutno koristite i čime negujete usne?

1 коментар:

  1. Umirujuća svojstva Aloe vere idealna su za negu vaših usana. Kombinacija aloe, jojobe i pčelinjeg voska čini jedan od najkvalitetnijih proizvoda za usne danas prisutnih na tržištu. Aloe Lips umiruje, neguje i vlaiži ispucale i suve usne.

    Bilo da se nalazite na skijanju, sunčanju, ili uživate na svežem vazduhu, ovaj kompaktan proizvod uvek će vam biti lako dostupan i pri ruci.Redovno mažite usne da biste čuvali njihovu vlažnost, posebno u tešlim ill ekstremnim vremenskim uslovima.

    ОдговориИзбриши