понедељак, 2. фебруар 2015.

Avon Ultra Color Indulgence ruž za usne

Kako gospoda iz kompanije Avon objave neki novi ruž, maskaru, kremu... tako se društvene mreže zapale od slika i recenzija. Ni mene ne obilazi ta groznica samo što vam ja umesto grupne recenzije svih nijansi, pišem o najsvetlijoj i najtamnijoj iz ove kolekcije pod nazivom Ultra Color Indulgence.

Ruž dolazi u plastičnom pakovanju crne boje sa srebrnim prstenom i nazivom pomenute kompanije. Sečen je koso sa oštrim ivicama i mada sam ja pristalica klasičnog zaobljenog oblika, ovaj ruž se lako nanosi. 

Od ponuđenih 20 nijansi ja sam odabrala dve koje su mi se učinile dijametralno suprotne bar po boji. Ispostavilo se da su suprotne u svemu kao da nisu iz iste ponude!

Proizvođač obećava neverovatnu boju i osećaj na usnama jer je formula poboljšana laganim gelom koji hidrira i lakše se nanosi.
Prvi je u nežno roze boji pod nazivom Hibiscus. Dovoljno je jednom do dva puta premazati za punu boju. Ne stvara osećaj težine i lepljivosti na usnama. Klizi prilikom nanošenja tako da je potrebno biti precizan da se ruž ne bi razlivao.

Najpribližniji osećaj prilikom nanošenja je poput Baby lips-a. Traje 2-3 sata bez problema i popravljanja.

Od drugog sam očekivala mnogo više i u startu mi je bio favorit. Boja je čokoladno braon i naziv joj je Chocolate Rose. 

Međutim, ovaj ruž je totalni promašaj. Boja koju ostavlja je prozirno braonkasta i morala sam bar 10 puta da ga namažem da bi izgledao ovako!

Ocrtava svaku brazdicu na usnama, razliva se, ostavlja nekakve sitne grumuljice i prava vam umetnost treba da ga nanesete a da to ne izgleda zamrljano i prljavo. Čak je i formula manje hidratantna od prethodne. Moja topla preporuka da izbegavate ovu nijansu. 

Ruževi su po  3 grama i cena za oba je bila 759din.
Da li ste ih već probale?

4 коментара:

  1. Hibiscus je predivan ^_^
    Ja sa se zaljubila u Royal Peony valjda ce on biti dobar, nadam se da me nece razocarati kao tebe ovaj Chocolate rose :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam utisak da su tamnije boje kritične, nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Избриши
  2. Hibiskus izgleda divno, ja se i dalje premisljam koje dve nijanse da izaberem, zelela sam neke tamnije, dobro je da sam naletela na tvoje utiske da otpisem odmah Chocolate Rose :)

    ОдговориИзбриши