недеља, 9. новембар 2014.

Savršen par #2



Poznato je da je svako lice priča za sebe i da ne postoje podele na samo 2-3 tipa kože. Stalno smo u potrazi za savršenom kremom koja će savršeno odgovarati našem licu i delovati savršeno na njega. Kupujemo ih po preporuci, po instiktu, po potrebi, po navici... Često uhvatim sebe kako stojim ispred ormarića u kupatilu i razmišljam koju staviti...Što više tragam shvatam da je čar upravo u tome...


Ovaj par je upravo ona kombinacija koju u poslednje vreme često biram kao noćnu negu.
S obzirom da je namenjena suvoj koži, ova krema nije ni malo masna kako sam ja očekivala.

Ekspresno se upija i  vrlo lako razmazuje. Količina koju vidite na slici je dovoljna za bar dva nanošenja. Rekla bih da sama po sebi nije dovoljna nega ali u kombinaciji sa ovim uljem stvaraju magiju. 
Lice je nahranjeno, borice su zaglađene, ten deluje svežije.


Alverde ulje od ruže dolazi u pakovanju od 15 ml i prvo što sam pomislila je da će mi trajati vrlo kratko. Međutim, dovoljno je dve kapi da se sasvim bogato utrlja u kožu jer je prilično tečno. Ako ga koristite samog, uradite to pre nego što posegnete za peškirom, dok je koža mokra. Na taj način će se brže upiti i zadržati vlažnost. 
Ima divni prirodni miris ruže i ako volite da vam jastuk ujutru miriše tako, evo predloga...

Moja rutina pred spavanje je da na još vlažnu kožu nanesem kremu, sačekam par sekundi i onda utrljam ulje. Stanje mog lica sledeće jutro govori u prilog tome da ovaj duo udarnički odrađuje treću smenu!

Poznato je da alverde proizvodi ne sadrže veštačke mirise, boje i konzervanse kao i da u sebi nemaju sirovine životinjskog porekla. Tako su i ovi preparati prepuni prirodnih ulja, između ostalih i od jojobe, slatkog badema i pomenute ruže.
Ove preparate možete naći isključivo u DM parfimerijama.

Da li ste već koristile nešto od ovog brenda?

4 коментара:

  1. Koristila sam tečni korektor, duo bronzer i hajlajter, zeleni kremasti korektor i kupke :-) Da li bi mogla da mi kažeš koja je cena oba proizvoda? Hvala i pozdrav! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam jos nista koristila od dekorative ali planiram ;) ja sam kupila oba na snizenju,ulje je bilo 360 din a krema oko 400

      Избриши
  2. Imam ovo ulje i dnevnu kremu, stvarno odlična kombinacija :-) Krema je dobra podloga ispod pudera, stvarno je ova linija pogodna i za normalnu/mješovitu kozu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada ova kombinacija :) ja planiram da uzmem i dnevnu kremu jer sam zadovoljna ovom linijom.

      Избриши