четвртак, 20. новембар 2014.

Novembarski Glam Box



Rešila sam da sa vama podelim misteriju otvaranja novembarskog Glam Box-a. Čitav koncept je osmišljen da za određeni novac (u ovom slucaju 1299 din) dobijete kutiju s novim preparatima na testiranje. U pitanju je obično 5-6 proizvoda, od toga bar jedan u full size-u. Čar u svemu ovom je što nikada ne znate šta će se naći u kutiji kao ni kada će vam stići na kućnu adresu (ne placate poštarinu, jeee!). E sad,sve bi to bilo super da ne postoje mreže kao Instagram I Facebook na kojim sam još juče saznala šta se nalazi u kutiji tako da mi je to umanjilo uzbuđenje kad je poštar pozvonio na vrata.
Glam Box dolazi u prelepoj puder roze kutiji od kvalitetnog i čvrstog kartona koju kasnije možete koristiti za odlaganje sitnica. Preparati su upakovani u fini tanki papir i sve to zajedno vezano u mašnu. 
Ovaj put u kutiji se nalazilo sledeće:
Yves Rocher sjaj za usne 4,5ml
Revlon style masters lak za kosu 75ml
Revlon style masters sprej za sjaj kose 75ml
Badem ulje krema za lice 30ml
Biodroga anti age dnevna krema 5ml
Hugo Boss parfem Ma Vie uzorak 2ml
Gerovital uzorak hidrantne kreme 2ml
Gerovital uzorak kreme za zatezanje 2ml
Prospekti za date preparate
Kupon sa popustom od 20% za kupovinu Revlon preparata u VSD trade-u

Ruku na srce, dobila sam preparate koje nisam imala (osim sjaja) i koje vrlo retko koristim. Oduševio me miris novog Boss-ovog parfema kao i kreme za lice sa bademovim uljem. Reklama im se isplatila jer ću ih sigurno potražiti. Lak i sjaj za kosu ću koristiti prvom prilikom, iz čiste radoznalosti. Ako nekog interesuje ovaj kupon i sjaj za usne, rado ću vam poslati. 
Idemo dalje, čekamo decembarski Glam Box i držimo palčeve za bolju ponudu!
Hoćete li i vi poručiti sledeći?







8 коментара:

  1. Definitivno hoću! Mislim da će posle svih kritika biti znatno bolji u decembru :3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno se nadam jer ako uprskaju i u decembru mogu slobodno da zatvore radnju :)

      Избриши
  2. Jako je glupo sto je neko dobio Yves Roches sjaj/karmin, neko Motitz (1 porciju) a neko nista od toga... Posto su razlike u ceni i vise nego ocigledne... Meni je to jedina zamerka, a sad sto se tice testera ne moze se ni ocekivati da ih nema... Ja je ne bih narucila jer vidim da promase i tip koze, a i retko koja boja sjaja/ karmina mi se svidja tako da ne bih rizikovala iz tog razloga... Pre cu sama sebe da castim za tih 10ak evra :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se,videla sam da su devojke koje su dobile kupon za sladoled ili slatkiš nisu dobile ništa od dekorative YR, to mi je baš bzv...

      Избриши
  3. Одговори
    1. Izvini ali šta si dobila kao full size proizvod?to je stvarno bezobrazluk...

      Избриши
    2. Ja nista od toga takodje, mozda pod full size proizvodom smatraju rocher kuglicu? Ja sam nju smazala odmah da se utesim onim sto vidim ispred sebe a to je gomila testera koje sam mogla pokupim u prvoj apoteci (nisu cak ni veca pakovanja testera)

      Избриши
    3. Au,sramota...ti si baš loše prošla :(

      Избриши