недеља, 22. децембар 2013.

Yves Rocher moj novi saputnik!



Mada se ne susrećem prvi put sa ovom kozmetikom, nisam je slučajno odabrala za moje prve postove  I prve recenzije. Kao tinejdžerka, uvek sam se radovala posetama meni dragih ljudi iz inostranstva, između ostalog I zbog mirišljavih bočica koje su me svaki put iznova oduševljavale…pakovanje, boje, sjajan kvalitet i miris, miris, miris…mmmm. Moja prva asocijacija na ovu kozmetiku su njeni mirisi koji se tako dugo zadržavaju na koži, bilo da je u pitanju mleko za telo, gel za tuširanje, losion za stopala pa čak I krema za ruke… Mojoj sreći nije bilo kraja kad sam od skoro saznala da je dostupan kod nas. Od tada kurirske službe mnogo češće svraćaju na moj prag!
Ovo su jedni od mojih omiljenih preparata, recenzije tek slede…
Sirće za ispiranje kose od maline.




Morala sam da ga stavim na prvo mesto a sad ćete čuti I zašto. Ja sam plavuša, naravno farbana I već godinama izlažem svoju kosu raznoraznim torturama kao što su farbe, blanševi, hidrogeni, fenovi, prese, vikleri, uvijači, manje I više uspešno odrađeni tretmani keratinom Itd. Vrlo sam slaba na svoju kosu, I nema toga što joj ne bih priuštila. Zna se da posle svakog pranja dolazi balzam, maska, pakovanje…Kako kad. E vidite, ja sam sinoć oprala kosu, regularno šamponom I nisam stavila NIŠTA!  Samo sirće (uf,kako zvuči brutalno!) I wauw, zapanjena sam! Kosa se lako raščešljala, mekana, mirišljava I nije se naelektrisala već fino pada čak i bez feniranja. Ja sam stvarno oduševljena! Čitav dan je pipkam I ne mogu da verujem.



Pakovanje je od 150ml, malo je nezgodno za nanošenje jer je tečno kao voda. Ukoliko ga sipate na dlan iscuriće, tako da sam ga  ja koristila pod tušem, direktno na kosu, malo izmasirala, sačekala koji minutić I isprala. Rezultat je sjajan!
Moja preporuka.
Cena 330din.
Šampon protiv opadanja kose.

U opisu piše da je to tretman protiv opadanja kose. Koristi se tako što se mala količina šampona utrlja u kosu I kožu glave, ostavi se da stoji 2 minuta I zatim ispere. Ja sam ponovila postupak dva puta jer imam dugačku kosu I sa jednim šamponiranjem imam utisak da je nisam oprala. Miriše na bilje, vrlo intenzivno I prijatno. Imam utisak da mi malo rashladi teme. Ne mrsi kosu. Još je rano za bilo kakve ocene jer piše da tretman traje 2 meseca uz 2 do 3 pranja kose sedmično. Ono što mogu da dodam je laka I lepršava kosa, prijatan miris I osećaj svežine. Ne znam da li ću uspeti da samo njega koristim 2 meseca ali svakako ću se truditi jer mi kosa nenormalno opada. Zaboravih da dodam vrlo bitnu stavku a to je da su svi proizvodi napravljeni od 98% prirodnih sastojaka, bez parabena, silikona, i sl.

Za sad preporučujem…
Cena 475din.

              Jeste li koristile ovu kozmetiku? Koji su vam omiljeni preparati?

Нема коментара:

Постави коментар