понедељак, 23. децембар 2013.

Freeman maske i još ponešto

Jutros mi je stigao jedan skromni paketić i svoju radost moram da podelim sa vama!
                                           


 Tupferi za oči sa krastavcem, kolagen maska za zonu oko očiju, 3d maska sa serumom puževe sluzi.
Maska za lice zlatno zrno, enzimska maska za lice, glinena maska za lice od limuna i mente i šampon za suvo pranje kose.
Malo ću se pozabaviti isprobavanjem i naravno, slede ocene :)
                             
Da li ste već koristile nešto od ovoga?

4 коментара:

  1. Jaooo odlicno! Zanima me jako recenzija enzimske maske, kolagen maska i naravno 3d maska, koje su mi sledece na spisku za kupovinu! Ja sam od skora pocela da kupujem i isprobavam proizvode koje do sada nisam imala prilike da sretnem, i jako sam zadovoljna! ♥
    p.s Mali savet Ana, posto vidim da si sada zapocela sa blogovanjem. Predlazem ti da napravis FB stranicu, kako bi ljudi mogli lakse da te pronadju i da imaju uvid u nove postove. Drugo, da ti slike budu podesene tipa, na bas velike, jer je preglednije. Najbolje bi bilo da se slika na dnevnom svetlu. To su neki skromni saveti, nadam se da ce ti pomoci. Mislim da blog ima podlogu, da bude odlican, jer su recenzije proizvoda primamljive i vredne paznje!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga Joannes Viewoflife, svaki savet je više nego dobrodošao! Stranicu na FB sam otvorila isti dan ali nisam sigurna da li sam je dobro promovisala i na koji nacin da to uradim...?
    Za slike si potpuno u pravu, i ja mislim da su bolje na dnevnom svetlu. Nadam se da će sledeće godine i neki dobar aparat zalutati u moje ruke, da obradujem i sebe i vas!
    A što se tiče maski koje trenutno isprobavam, moram priznati da imam jedan problem...ne znam koju prvu da recenziram :) savršene su!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ove kolagen jastucice za predeo oko ociju,i imam njihovu masku samo plavu,i stvarno su extra!! Posle te maske lice blista!! :) super je skroman ovaj paketic!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam prezadovoljna, kolagen mi je trenutno favorit...a inače upravo merkam nove preparate za još jedan skroman paketić :)

      Избриши