понедељак, 30. децембар 2013.

NYX Pale Pink i Hot Pink



Šta reći o NYX dekorativi ,posebno o ruževima, što još nismo čuli? Onima koji su koristili njihove ruževe jasno je da je kvalitet odličan, boje intenzivno pigmentisane, postojanost dugotrajna, cena više nego pristupačna, dostupan u širokoj paleti nijansi. Ono što je vrlo bitno je i taj podatak da ga možemo priuštiti i mi koji nsmo iz Bg ili NS –a  http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/category/nyx-profesionalna-sminka  Pa stvarno treba biti neskroman i tražiti još nešto! Ja sam pronašla nekoliko nijansi za sebe i zato ću biti skromna i ovaj put ću se malo hvaliti na svoj račun :)
Hot Pink vs Pale Pink

Prvi s leve strane je ruž u nijansi Hot Pink. Daje punu pokrivenost jednim nanošenjem, kremast je i ima sjajnu završnicu. Ja sam očekivala da je baš drečav ali nije što je sasvim ok jer može da se nosi preko dana. Uz njega mi ide ujednačen svetliji ten i mačkasto izvučen eye liner.
Cena: 360 din.
Drugi ruž je u nijansi Pale Pink i za razliku od suparnika daje mat završnicu. Obično se podrazumeva da ukoliko je ruž mat da je i suv i da samim tim suši usne, kod ovog ruža to nije slučaj, i on je nekako kremast i fino se razmazuje. Njega ću nositi definitivno uz smokey eyes i naglašene jagodice.
Cena: 540 din.

Pokušala sam da slikam na sebi ali nijedna mi se sličica nije dopala, ne zbog ruža nego zbog modela koji danas nikako nije mogao da ulovi dobar ugao :) Ostajem vam dužna te slike!

2 коментара:

  1. Joj, boje su predivne! Neka takva nijansa, moze da posluzi i kao kremasto rumenilo! :) Nisam jos uvek nista probala od njih, ali cu definitivno svratiti da pogledam! :)

    ОдговориИзбриши
  2. To je odlična ideja, baš ću da isprobam :)
    Obavezno probaj, sjajni su.

    ОдговориИзбриши