среда, 25. децембар 2013.

NYX The all i've ever wanted box


Nisam mogla da odolim kada sam na sajtu Alexandarcosmetics ugledala ovu paletu. Ruku na srce, ne znam da li ću uspeti da probam I potrošim baš svaku senku ali sam morala da je imam. Paleta sadrži 72 senke, boje od bele do crne, 6 sjajeva za usne (na sajtu piše da su to ruževi, na mojim usnama su definitivno sjajevi), 4 rumenila prirodnih nijansi, 2 iluminatora I 2 bronzera. E da, ima I 8 boja za lice.

Ja sam bila potpuno oduševljena bojama senki, ima ih u svim nijansama. Postojane su, naravno preko moje Avon baze. Kad ih tako nanesem traju mi po citav dan, u suprotnom boja malo izbledi posle nekog vremena. Ima ih u svim varijantama, mat, sedefaste I one sa dosta šimera. Lako se nanose I dobro se blendaju.

Senke se pomeraju klizno u stranu I otkrivaju sledeći deo.

Sjajevi  tj ruževi su podeljeni na dva sedefasta I četiri kremasto mat. Ja lično više preferiram ove sedefaste što se na slici vec vidi...

Rumenila su u bojama roze, koralna, breskva I boja cigle. Sama izgledaju vrlo intenzivno mada na licu nisu uopšte toliko jaka. Daju finu prirodnu nijansu. Sva četiri su mat što je po meni mala zamerka .

Dva liuminatora su u beloj I braon boji.Beli sam koristila ispod ociju ,na sredini nosa I ispod obrva…za sad je ok,ništa spektakularno.

Kameni puder je u prirodnoj nijansi tako da odgovara svima. Ono što mene brine je ovaj bronzer koji je srednje braon, lepo ističe konture lica ali od njega dobijam alergiju. Svugde po licu gde sam ga nanosila pojavile su mi se sitne bubuljice, više kao ospice a ja sam već u tim godinama da sam davno to ostavila iza sebe. Probala sam samo njega, bez pudera I isto. Pomislila sam da mi mozda ne odgovara četkica pa sam I to promenila…isto!

Sve ovo je spakovanu u kutiju od crne plastike na kojoj ostaju otisci prstiju, na šta ja blago ludim. Na trećini poklopca se nalazi ogledalo koje je neupotrebljivo jer poklopac ne može da stoji tako da koristim I dodatno ogledalo. Ovo izaziva identično gore pomenuto raspoloženje…

Kao dodaci dolaze četiri aplikatora za senke I dve četkice za ruževe.

Sve u svemu, mislim da svako treba da poseduje bar jednu paletu  gde je na jednom mestu gomila senki, rumenila itd. Ja ću se ipak radije družiti sa svim tim I odvojeno…
Ovo je sličica preuzeta sa sajta.


Cena : 2520din.
Šta mislite o paletama sa dosta senki?

13 коментара:

  1. Imam odavno ovu paletu, donela mi je sestra iz Svajcarske, prezadovoljna sam. Obozavam nyx kozmetiku! :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam zadovoljna sa njihovom šminkom,kvalitet je odlican!

    ОдговориИзбриши
  3. ja imam ovu paletu i u potpunosti se slazem sa tobom. :) senke odlicne, rumenila nisu postojana koliko bih ja volela, a bronzer...konacno vidim da nisam jedina kojoj se desava ova stvar sa licem iako sam pokusala sve :/ def. odustajem od njega ...

    ОдговориИзбриши
  4. Znači ipak je do bronzera :( I ja sam odustala mada se sad bojim da koristim njihove preparate i pudere zbog ovakvih reakcija.

    ОдговориИзбриши
  5. Nominovala sam te. :)) http://make-up-liciouss.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da ste zadovoljne jer Nyx je zaista fenomenalan :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično izgleda i bila bi baš dobar poklon :)

    ОдговориИзбриши
  8. Slažem se, ne bi bilo loše da nam Deda Mraz ove godine donese nešto iz NYX-a :)

    ОдговориИзбриши
  9. Super je paleta, ali je losa za nekoga ko ima brdo pojedinacnih make-up proizvoda. Nikad je ne iskoristimo do kraja, i placemo kada joj prodje rok :( Ali je sto se kvaliteta tice odlicna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, nikada mi se nije dogodilo da ispraznim sve kutijice sa senkama do kraja :(

      Избриши
  10. Na prvi pogled sve te palete su mi primamljive, ali obzirom da ih retko otvaram i koristim, za mene se to ne isplati. Nekada mi nijanse rumenila iz te palete ne odgovaraju, vise volim da kupim pojedinacno pa da ponesem sa sobom i stavim u torbu. Sa senkama se slabo druzim, obicno koristim jednu i to je najcesce tamno ljubicasta... Ovakve grandiozne palete se vise isplate nekome ko se profesionalno sa time bavi i ko voli da eksperimentise sa sminkanjem. :) Na prvi pogled je zaista divna, imala sam prilike da je uzivo vidim, ali bih se vise opredelila za neku paletu senki koja ima suzen izbor nijansi. :) xo

    ОдговориИзбриши