понедељак, 9. фебруар 2015.

Aussie tretmani za negu kose



Prva asocijacija za dobar šampon I balzam za kosu mi je već dugo Australijski brend Aussie. Dok I našim uvoznicima to ne bude isti slučaj, primorani smo da ga nabavljamo  u susednim državama.


Pored nekoliko kolekcija sa koijima trenutno raspolažu, ja sam uspela da probam ove dve. Prva je Moisture Miracle linija sa uljem Australijskog makadamija oraha. Namenjena je suvoj I oštećenoj kosi kakva je moja u potpunosti. Kada ste godinama plavuša a u prirodi vam baš I nisu bili naklonjeni nordijski geni (I uprkos tome istrajete u svojoj nameni), onda znate šta to znači. Suva, lomljiva I oštećena kosu su normalni tok u ostvarenju sna o blondini. 
Na slici je moja kosa, tretirana šamponom i balzamom, osušena prirodno.


Ovaj šampon je dar iz prirode kako ga proizvođač opisuje. Prodire duboko u dlaku I na taj način je hidrira. Miriše na žvake I miris se dugo zadržava u kosi. Tekstura mu je svilenkasto-kremasta I vrlo mala količina je potrebna za pranje jer bogato peni. Pakovanje je od 300ml koje koristim već dva meseca I kraj mu se još ne nazire. Čisti vrlo dobro I ukoliko nemate potrebe za pranjem naslaga laka I raznoraznih preparata za kosu, biće vam sasvim dovoljno jedno šamponiranje. Ostavlja osećaj dubinski čiste kose I primetila sam da mi produžava vreme između dva pranja što znači da nema brdo silikona u sebi.


Balzam je takođe namenjen za ovaj tip kose. Ambalaža mu je nešto manja 250ml I kako ja uvek prvo potrošim balzam I sa ovim je isti slučaj. Dosta je gušći I za moju duuugu kosu je potrebna puna šaka ovog preparata. Miriše isto kao I šampon. Neguje oštećenu strukturu kose I čini dlaku glatkom I nahranjenom. Kosa se dosta lakše raščešljava ali nema onaj osećaj težine već je lepršava I svilenkasta na dodir. Oba proizvoda su u pakovanjima koja se otvaraju na klik I na taj način možete lako da ih dozirate. Opisi su beskrajno simpatični pa tako na jednom od njih piše:

“it’s a miracle (well kind off). Not like child birth or a solar eclipse, but our formula, with Australian Macadamia Nut Oil…”


Maska za kosu 3 Minute Miracle ili bolje reći tretman je nešto jači I bogatiji od balzama. Namenjena je dugoj kosi I intenzivno je neguje. Miris je nešto voćkastiji ali podseća na žvake iz gore pomenutih kolega. U sebi sadrži ektrakt Australijskog eukaliptusa koji prodire i u najdublje slojeve vlasi. Poenta je da ovu masku držite na kosi svega 3 minuta I za to vreme dobijete odgovarajuću negu. Ja je držim I dosta duže. Za potpuni tretman I ugođaj mojoj žednoj kosi masku nanesem  pred spavanje, prenoćim I ujutru operem. Rezultati su vidljivo sjajna I negovana kosa.


Samo pakovanje je nešto drugačije od ostalih jer nema klasičan poklopac već prilikom stiskanja mehanizam na dnu se otvara po principu vakuma I istiska preparat. Nema bespotrebnog prosipanja I curenja iz bočice.

Ukoliko želite ili ste navikli da na kosi posle pranja osetite film koji ostavljaju ostali šamponi I tretmani, na ove zaboravite! Oni prvenstveno neguju I oporavljaju vlas a ne otežavaju vam kosu. Moraćete posegnuti za serumima I kremama ukoliko hoćete da je ukrotite kao I da savladate krajeve I antenice.

Ukoliko ih želite požurite kod Bamby na njen e-shop jer koliko sam čula nema ih stalno.


Da li ste probale nešto od Aussie-ja I kakvi su vam utisci?

Нема коментара:

Постави коментар