среда, 30. децембар 2015.

Novogodišnji GlamBox

Ne znam kako bih počela ovaj post osim sa dubokim uzdahom koji nažalost ne mogu preneti pukim slovima...
Ne mogu reći da sam razočarana. Osećam se kao dete kojem danima obećavaju da će dobiti najbolji novogodišnji paketić pun igračaka a u stvari dobije samo slatkiše. Ok, to je super ali igračka je igračka...
Da nije kutija uvezana srebrnom maštom ništa me u njoj ne bi asociralo na novogodišnji momenat. 
Jedino vredno pažnje je Eucerin micelarna voda (koju sam već dobijala u GB) i tuferi koji svakako uvek trebaju. Tu je i njihova CC krema koju svakako vredi isprobati. Naravno tester verzija od 5ml.
Takođe, sličan Golden Rose sjaj me obradovao u predhodnoj kutiji. Ali jedan je sasvim dovoljan bar u pola godine.
Tester verzija butera za telo od čokolade će biti sasvim dovoljna za jedno mazanje. Herbaterija se baš potrudila da uživamo mackajući se ove zime...
Ali hit sam morala da ostavim za kraj. Parfem nepoznate mililitraže od meni nepoznatog Urlic De Varensa. Miris neopisivo mučan i slatkasto otužan. Isto kao i polomljeni keksić bez ispisanog datuma proizvodnje ili (ne daj Bože) roka upotrebe. Pa ti bato čik pojedi ako smeš!


E da, tu je još i hidratantna maska za lice od Soraya kozmetike i ovog puta ću po prvi put probati nešto od iste.
Perwoll tester? No coment!
Sve u svemu, ako ništa drugo ovaj famozni Novogodišnji GlamBox me debelo naterao da porazmislim da li ću i sledeći put kad skoknem na njihov sajt kliknuti na dugme kupi?!

Kako ste vi zadovoljne vašom kutijom?
Pozdrav!

2 коментара: