четвртак, 24. децембар 2015.

Decembarski Avon ulov

Pošto na mom blogu još nisam pisala popularnu rubriku New In, odlučila sam da svaku veću kupovinu na mesečnom nivou nazovem kratko i jasno - ulov!
Takođe, na ovaj način ću imati evidenciju svojih zaliha kozmetike a ubuduće će mi biti lakše da preciznije odredim mesec kupovine iste.
Sa Avon kozmetikom sam manje-više zadovoljna. Mnogo je toga što mi izuzetno odgovara a s druge strane imam i očajna iskustva. Ali to me ne sprečava da religiozno svakog meseca prelistam katalog i sebe počastim nečim novim.
Ovog decembra sam se odlučila za sledeće:
Gel za tuširanje sa mirisom višnje je namenjen deci. Predivno miriše na žvake i na posebnom sniženju je 149 din. Uz svaki potrošeni gel za tuširanje ide i nova mrežica te sam tako ovaj put poručila dve. Takođe je vrlo povoljna, svaka za 99 din uz bilo koji kupljeni proizvod sa određenih strana.
Losion za telo iz Naturals kozmetike sa vanilom i cimetom (329din) sam poručila isključivo da bih ga probala i uporedila sa jednim koji trenutno koristim iz iste kolekcije samo različitog mirisa. Pakovanje je od 150 ml.
Nova kupka sa neodoljivim mirisom čokolade i pomorandze (249 din) je od 500 ml. Krema za stopala iz nove Foot Works kolekcije sa mirisom čokolade i nara (199 din) i krema za ruke sa kakao buterom (119 din).


Ono čemu sam se posebno radovala je ova četka za čišćenje lica (1999 din) i umivanje sa dva zamenjljiva uloška. Jedan je sa silikonskom četkicom za nežnije umivanje a drugi je sa sintetičkom za dubinsko čišćenje i piling. Radi na baterije i ima dve brzine.
To je ukratko moja decembarska kupovina iz Avon-a. Kako vam se dopada? Šta je to što ste vi poručile u skorije vreme?
Pozdrav!

2 коментара:

  1. Svasta si lepo narucila, ja nisam ljubitelj kataloske kupovine, medjutim, sada sam narucila svasta i jedva cekam da mi stigne da isprobam! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim taj osećaj iščekivanja kozmetike i faktor iznenađenja koji uvek postoji :)
      javi šta si to lepo dobila!

      Избриши