субота, 19. децембар 2015.

Hidratantni serum protiv bora

U poslednje vreme sve češće posežem za preparatima koji dolaze iz kozmetičke kuće Afrodita. Sve veći asortiman i kvalitet na zavidnom nivou, svakodnevno dižu rejting ovog brenda. 

Jedna od stavki u kutiji koju sam letos poručila sa njihovog sajta je bio i ovaj serum za hidrataciju i smanjenje bora. Kako mi je sve više i više potrebno i jedno i drugo, nije bilo smisla a da ne isprobam njegovu učinkovitost.
Pakovanje je vrlo praktično, sa pumpicom što osigurava ravnomerno i higijenski besprekorno doziranje.

Tekstura je vodenkasto-kremasta i lako se razmazuje. Upijanje je skoro u trenutku te je tako idealan kao podloga za šminku ako ste u žurbi ili niste pristalica prajmera za svakodnevno šminkanje.

 Daje osećaj izuzetne hidriranosti. Namenjen je za svakodnevnu negu normalne i masne kože ali ako imate suvu i zrelu kožu možete ga staviti pre svoje regularne kreme.
Obogaćen je beta glukanom koji stimuliše i jača odbrambeni sistem kože.
U sebi sadrži mikrosfere morskog kolagena koji u gornjim slojevima kože, vezuju za sebe vodu da koža nabubri i na taj način dobija veći volumen.
Što se tiče efekta smanjenja bora moram priznati da nisam primetila. Mišljenja sam da ukoliko vam je koža adekvatno negovana i hidrirana, površina kože postaje glatka i ravnomerna i bore će svakako biti manje primetne.

Pakovanje je od 30 ml i trenutno je na sniženju po ceni od 1135 din.
Šta mi vi preporučujete još od ovog brenda?
Pozdrav!

2 коментара:

  1. Ja nisam isprobala nista od ovog brenda, ali videla sam njihove buttere za telo, to mi je na wish listi :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam odusevljena i njihovim gelovima za tusiranje, mislim da su jedni od boljih koje sam koristila... a ni ja butere jos nisam probala.

      Избриши