понедељак, 11. јануар 2016.

Decembarska generalka

Ovaj post nije klasična priča o preparatima koji mi nisu odgovarali. Jednostavno sam rešila da pravim generalku svakog meseca i proizvode koji mi iz bilo kog razloga ne prijaju prosledim dalje u nadi da će nekom dobro doći.

Kao što vidite prošlog meseca je to bila uglavnom dekorativa i pozamašna gomilica neodgovarajućih nijansi i formula. Pomalo mi je mučenje koristiti nešto u čemu ne uživam samo iz razloga da se ne baci. Moja filozofija je ukoliko nisam uspela iz 2-3 puta da se "nađem" sa nekim preparatom, isti poklonim drugom. Ne znači da ako meni ne stoji određena nijansa laka za nokte da ne stoji nikom! 

Naravno nešto što mi izaziva alergijsku reakciju ili je promenilo boju, miris ili formulu, bacam automatski.
Preparate nisam izdvajala jedan po jedan.
Lakovi su uglavnom promašene nijanse. Ili pretamne ili presvetle. Pojedinima je trajnost vrlo kratka kao npr. China Glaze. 

Naširoko hvaljeni Nyx Iluminator mi je totalno razočarenje i jedini preparat sa slike kome sam pružila stotinu šansi. Jako loše se blenda, razmazuje se u pečatima, ne daje licu nikakav sjaj...
Jednako loš bio mi je i Avonov korektor iz linije Anew. Nikakva pokrivnost, uvlači se u bore i porice, teško se razmazuje...
Dve BB kreme koje takođe loše izgledaju na mom licu su Yves Rocher i Avon Solutions.

Jedno oooogromno NE ide ovom Farmasi pečenom bronzeru. Shvatila sam da nosi to ime iz razloga što kad ga nanesete na lice izgledate upravo tako - (s)pečeno!
Martinović zlatni sedef je bio ok ali sam shvatila da ga jako dugo imam a ne koristim. Samo iz tog razloga ga šaljem dalje.
Essence Ice Ice Baby kameni puder sa sitnim šljokicama je dobra zamisao u teoriji. U praksi je brašnjave završnice bez imalo sjaja.

Avon Extra Lasting senka u nijansi Taupe mi nije odgovarala. Previše je suva za kremastu senku a nijansa je nešto između sive i braon. Ne slaže se uz hazel nijansu mojih očiju.

Urlic De Varens je parfem koji sam dobila u decembarskom GlamBox-u i koji mi se nimalo ne dopada. Zagušljiv slatkast miris koji nikako ne ide uz moj avanturistički temperament.

Aura, Avon, China Glaze, Astor, Manhattan, Oriflame, Catrice, Sante, Ibd, Golden Rose, Farmasi, Max Factor su lakovi raznoraznih nijansi kojima sam poželela bolju dugotrajnost i debelu pokrivenost na nekim drugim noktima.

Tu su još i dva balzama za usne iz Avon-a i Freshka Gora, Yves Rocher mini parfemčići, Manhattan gliter za nokte, Martinović šljokice za kapke, Vademecum pasta za zube sa otužnim ukusom jabuke, Catrice senka u olovci i kremasto Manhattan rumenilo u tubici.

Da li vam se sviđa da svakog meseca pišem o generalnom čišćenju kozmetike? Da li bi vi prihvatili nečije isprobane preparate?
Pozdrav!

4 коментара:

  1. Super post! :-) Cenim tvoju hrabrost i odlucnost da izbacis ovoliiiko proizvoda iz svoje kolekcije, ja nisam takva :-D Da li ces napraviti blog sale? Sto se tice isprobanih preparata- zasto da ne, skoro sve moze da se dezinfikuje, ionako je dosta proizvoda i po parfimerijama otvoreno i probano :-D pozz

    ОдговориИзбриши
  2. Ja radim generalku svake druge nedelje i opet se dosta toga nakupi..Slazem se za aromu Ulric De Varens parfema, ugh. I da odgovorim na postavljeno pitanje - ne, ne bih prihvatila necije vec isprobane preparate, ali isto tako ni svoje ne prosledjujem. Kristina

    ОдговориИзбриши