четвртак, 24. децембар 2015.

Yves Rocher ampule za zatezanje i blistavost kože

Istraživači iz Yves Rocher laboratorija razvili su visoko koncentrovan i moćan ekstrakt protiv starenja kože i to iz najšire rasprostranjenog voća - jabuke!


 Oligosaharidi kojim obiluje ovo voće naučno je dokazano da se uspešno bore protiv gubitka blistavosti kože i nastanka bora.
Ampule za lice su deo linije Serum Vegetal koja se upravo bori protiv bora i licu vraća blistavost i svežinu. U istoj liniji postoje još dnevna, noćna i okoloočna krema koje sam ja probala u vidu uzoraka i izuzetno su mi prijale. 
U pakovanju se nalaze četiri amule po 1,5 ml. Posebno sam oduševljenja jer nije u pitanju staklo već jaka plastika i koliko god bila spretna u otvaranju staklenih ampula, uvek postoji rizik od pucanja i prskanja sitnih delića okolo. 
Sadržaj unutra je prilično gust i malo teže izlazi. Prilikom primene potrebno je protresti kako bi sav proizvod sišao u donji deo. Zatim istresti na dlan i blagim pokretima umasirati u lice. 
Aktivna formula sa voćnim kiselinama trenutno daje licu blistav i osvežen izgled. Blago zateže lice ali već nakon sat vremena gubi se taj osećaj. Ukoliko nanesete dnevnu kremu preko seruma taj osećaj nećete imati uopšte.
Odličan je kao podloga za make up jer ga koža trenutno upija i daje blagi efekat zaglađivanja. Dermatološki je testiran i koža ga odlično podnosi s obzirom da je prepun voćnih kiselina. Miris mu je jako blag, skoro se ne oseti.
Na žalost, ova kozmetika više nije dostupna on line, koliko znam samo u Ušću trenutno imaju radnju, tako da trenutnu cenu ne znam. Ja sam ih platila oko 750 din na sniženju. 
Ukoliko ste ljubitelj kozmetike i volite da probate razne novine, i ovo će vam se dopasti.
Da li volite ovu kozmetiku? Šta mi preporučujete?
Pozdrav! 

Нема коментара:

Постави коментар