среда, 13. мај 2015.

Sleek paleta senki Sunset



Još jednom proizvodu je stigao red na recenziju sa jednog od omiljenih mi domaćih sajtova za on line poručivanje. U pitanju je Sleek paleta senki pod nazivom Sunset.


Kao što joj i samo ime kaže, boje ovag komada šminke neodoljivo podsećaju na letnji zalazak sunca. Ledeno plava koju su ubacili u ovu paletu asocira na veliko plavetnilo mora i okeana i samim tim nam daje do znanja da je isti najlepši na ovim delovima zemljine kugle.


Paleta je od čvrste i kvalitetne plastike. Površina je mat i na njoj ostaju otisci prstiju što me jako nervira jer ne podnosim zamrljanu šminku. Lako se otvara i sa jedne unutrašnje strane se celom dužinom nalazi ogledalo. Uz nju dolazi i dvostrani sunđerast aplikator kog ne koristim jer sam navikla na četkice.


Same boje su postavljene tako da podsećaju na slikarske vodene bojice, čak i mirišu slično. U pakovanju se nalazi 12 boja, svaka od po 1,1 gr što mislim da je optimalna gramaža da je potrošim pre nego što mi dosadi.


Sve senke su na mineralnoj bazi, uglavnom svilenog i satenskog finiša osim crne koja je potpuno mat. Lake su za nanošenje i izrazito su pigmentisane. Preporučuje se precizno doziranje jer ako preterate nema skidanja viška! 

Svaka boja je dominantna i možete je koristiti kao mono senku preko celog kapka. Lako se blendaju i kombinuju i na taj način sami sebi kreirate sopstveni zalazak sunca.


S leva na desno:

Crna potpuno mat,

Duboko tamna bordo svilenkaste završnice,

Satenska bronza,

Satenska jarko narandzasta,

Svilenkasta zlatna,

Ledeno plava svilenkastog finiša.


S leva na desno:

Braon-crvenkasta sa primesama zlatne,

Svilena svetlo bordo,

Svilenkasta boja cigle,

Sjajna zlatno krem nijansa,

Satenska bledo roze,

Roze krem satenskog finiša.

E sad ne bih ja bila ja ako ne bih našla i neku zamerku. Da se razumemo, ovo nije jedina paleta koju ću imati od Sleek-a, čak šta više, već par ih imam na WL...ali ono što mi se nije dopalo je to da se boje teško nadograđuju jer ostavljaju grumuljice i sve to izgleda vrlo neuredno. Takođe im postojanost nije jača strana. Sa bazom traju mi maksimalno 2-3 sata i boja im nakon tog vremena bledi. Uz sve to i skuplja se na prevojima.


I pored svega ovoga, srećna sam što smo u mogućnosti da kupimo Sleek kod nas kao i još mnogo dobrih i kvalitetnih brendova na sajtu Makeuplaza. Cena svih paleta je 1400 din i obavezno proverite da li ih ima na stanju.

Da li ste koristile ove senke i kakvi su vaši utisci?

2 коментара: