недеља, 24. мај 2015.

Planet Spa maske za lice

Ja sam od onih osoba koja obožava generalno sve maske. Pod tim podrazumevam isključivo maske kao tretmane za lice, kosu i telo a nikako nijedno figurativno značenje. U stvari ja volim ritual i uživanje koje samo po sebi pruža pripremu, nanošenje i uživanje u istim.
Revitalising Retreat sa kineskim žen-šenom je maska sa peel off efektom. Biserne boje i intenzivnog gotovo muškog mirisa. Pruža koži čišćenje i regeneraciju u 20-tak minuta. Nanosi se u tankom sloju na suvu i čistu kožu, suši se vrlo brzo i lako se "guli" skoro u komadu. Deluje osvežavajuće i čini kožu neverovatno mekanom na dodir. Nakon skidanja ove maske nije potrebno ispiranje sa vodom.

Omiljena što zbog mirisa što zbog teksture je hidrirajuća maska sa Brazilskim bobicama Acai palme. Osvežavajuća i ultra hidrirajuća maska vraća licu sjaj i svežinu. Tekstura joj je toliko gusta da neodoljivo podseća na dzem i ukoliko ne volite previše lepljive maske ovu morate da probate jer ćete promeniti stav. Koristi se tako što se u debelom sloju namaže na čistu kožu, nakon 10-tak min se ispere vodom ili ukloni vlažnom maramicom. Toliko se jako zalepi za kožu da se teško skida ali zato pruža neverovatnu hidrataciju. Miris ne mogu da zaobiđem jer je predivan i bukvalno uživam sve vreme dok mi je na licu.

Sledeća je India Intensity maska sa sandalovinom i uljem od susama. Nudi zategnutost i osveženje i mislim da je prva maska posle koje bukvalno imam osećaj zategnute kože. Ravnomerno se nanosi u debljem sloju na čistu i vlažnu kožu lica, vrata i dekoltea. Suši se u roku od 15 minuta i obavezno se ispira. Kremasta je i mirišljava tako da je ugođaj takođe zagarantovan.
Maska koja je namenjena isključivo za hidriranje suve kože je sa uljem maslinama rajskog naziva Heavenly Hydratation. Mlečno bela gelasta maska miriše identično kao cela ova linija što se meni na žalost ni malo ne dopada. Nanosi se na čistu kožu i nakon 20 minuta se ispira toplom vodom. U redu, reći ću da hidrira i čini kožu mekanom ali ni približno kao gore pomenute zato je i zasluženo na predposlednjem mestu.

I kao poslednja i najlošija iz ove mini kolekcije je maska sa mineralima iz Mrtvog mora pod nazivom Perfectly Purifying. Maska je zamišljena da deluje kao enzimski piling međutim ona doslovce ništa ne radi mojoj koži. Piše da se nanosi u tankom sloju i nakon samo jednog do dva minuta se ispira. To me nateralo da poverujem da je u pitanju maska sa snažnim piling efektom. Kako sam je svaki put testirala, vremenom sam počela da je držim sve duže i duže da bi na kraju došla do 15 minuta i isto se ponašala kao i prvi put. Apsolutno ne pruža nikakav efekat i čak joj je i miris dosta slab u odnosu na ostale preparate iz ove linije.


Sve maske su u pakovanjima od 75ml osim poslednje koja je od 50ml. Cena im varira od kampanje do kampanje ali su uglavnom na sniženjima oko 350 dinara. Kompletna linija nudi maske za svaki tip i namenu i za sebe uvek možete odabrati koja vam odgovara.
Da li ste probale neku njihovu masku i šta mi preporučujete?
Pozdrav!

4 коментара:

  1. Meni ljubicasta sa asai bobicama ne radi apsolutno nista, nikakav efekat ne vidim.. a siva, glinena, Perfectly Purifying maska mi je omiljena, vec drugu bocicu trosim.. Ovo sto ti imas je piling koliko sam ja shvatila i ja ga tako i koristima, a maska je siva i glinena, i apsolutno najbolja u celoj kolekciji..savrsena za masnu kozu i kontrolisanje T zone :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25. мај 2015. 21:03

    Upravo sam potrosila Bali Botanica masku, odlicna mi je bila. Sad sam narucila Blissfully Nourishing, bas me zanima kako ce se pokazati. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces uzivati, meni je miris cele njihove linije Blissfully Nourishing bozanstven...

      Избриши