понедељак, 25. мај 2015.

Pogodak i promašaj prošlog meseca


Kao što već primećujete, dekorativa me prošlog meseca posebno oduševila tj razočarala.

Lak za nokte iz kozmetičke kuće Oriflame me toliko oduševio da sam poželela da probam svaku nijansu! I ne samo nijansu laka već me naterao da se zamislim zašto već godinama nisam ništa od njih poručivala? 


Lak je iz linije jednostavnog imena One u nijansi Mint Zest. Prava mlečno mint zelena boja za kojom sam luda ovih sezona. Tekstura mu je savršena, ni previše gusta ni previše retka. Četkica takođe odlična sa blago zaobljenim vrhom i vrlo lako se maže. Potpunu pokrivenost i boju kao sa bočice daje u dva normalna sloja a pritom se suši u par minuta. Ima sjajan završni sjaj i nisam imala potrebe za nadlakom.

Izuzetno postojan i rame uz rame ide sa mnogo skupljim kolegama (Opi, Essie...). Bočica je od 12ml i na sniženju je koštao 299 dinara. 

Razočaravajuće iskustvo mi je priredio tečni iluminator od Nyx-a (813din). Celu zimu sam ga merkala i konačno odlučila da ga kupim sa prvim sunčanim danima u nadi da će mi licu dati osunčano-osvežavajući sjaj. Namena mu je da naglasi delove lica kao što su jagodične kosti, vrh nosa, deo ispod obrva, deo iznad usne itd.

Gelaste je teksture i boji starog zlata pepunog šljokica međutim kad se nanese na kožu to ne deluje ni malo lepo. Kao prvo, teško se razmazuje i sve što utrljam bukvalno mi ostane na vrhovima prstiju a lice vrlo blago skoro neprimetno sija. 

Možda bih mu i dala šansu i probala sa četkom međutim izazvao je osip po koži u vidu sitnih bubuljica na delovima gde sam ga stavljala. Posle ovoga nemam nameru da ga više isprobavam osim možda za jednokratnu upotrebu kao efekat preplanulih nogu jer je pakovanje od 18ml.

Da li ste probale nešto od ovoga i da li su nam iskustva slična?
Pozdrav!

8 коментара:

  1. Uopšte nisam obratila pažnju na Oriflameove lakiće :). Izgleda fantastično!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno ih probaj, odlicni su! Ni ja nisam do sad koristila njihove lakove ali me ovaj naterao da pocnem da ih narucujem :)

      Избриши
  2. Mislim da smo ove sezone sve lude za mint lakićima :) baš mi je žao što te NYX tako razočarao :/ i mene je taj proizvod jako privlačio, ali preskočit ću ga :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mora da znaci da tebi nece odgovarati, na par mesta sam cula da ga hvale ali meni jednostavno ne radi nista :(

      Избриши