четвртак, 30. април 2015.

Preparat koji me razočarao: Lilly and Spice mleko za telo

Potpuna pomama je zavladala kada su se šarene bočice mleka za telo Lilly and Spice pojavile u prodaji. Od ponuđene dve varijante, sufle sa mandarinom i vanilom i miris makaronsa od lavande, izabrala sam prvu u nadi da će mi se toliko dopasti da ću poželeti i drugu aromu...
Još uvek imam samo jedno...
Prvi šok se desio prilikom prvog kontakta kada sam otvorila paket i unutra zatekla nekvalitetno odštampan papir koji je zalepljen za bočicu istog kvaliteta od tanke plastike.
Ok, rekoh sebi, bitno je ono što je unutra. Ali kako stići do toga kada pumpica ne funkcioniše??? Pokvaren mehanizam u startu! To me dotuklo, znači moram da odvrnem čep sa sve pumpicom, da pažljivo izvučem cevčicu i tako da se mažem?! Pa gde je tu uživanje?!
Na preparatu piše sledeće:
"Tvoja koža u najlepšem izdanju, u velu parfema koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Zamisli sočne, savršeno zrele mandarine. Njihov miris je zavodljiva harmonija slatkog i gorkog. Obmotava ih kremasta, topla nota vanilinog šećera. Uključi sva čula dok uživaš u svom ritualu nege. Raskošno ulje avokada, vitamini i urea kreiraju baršunastu, sjajnu kožu, dok je antioksidansi štite od znakova starenje."
Prva asocijacija na miris koji sam osetila su jelkice za osvežavanje auta sa vanilom. Zagušujući, intenzivan i napadan. Nisam se usudila ni da zamislim kako bih mirisala da ga pomešam sa omiljenim parfemom...
Teški knock down je usledio kada sam ga namazala nakon tuširanja. Tekstura kremasta i previše gusta, kao da mažem pastu za zube (i to onu dečiju) po koži. Boja bledo kajsijasta. Upijanje teško i dugotrajno kao i osećaj težine i lepljivosti. Hidratacija nepostojeća.
Mililitraža ne piše na pakovanju ali pretpostavljam da je 200ml. Cena je 490 din. 
Namena nađena, mažem stopala pred spavanje!
Jeste li probale ovo mleko i da li se vama dopada? 
Pozdrav!

4 коментара:

  1. Ja ga mnogoooo želim , svi ga hvalili do sad haha :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam mislila da je super po ostalim komentarima ali meni se nije tako pokazao :(

      Избриши
  2. Blog je izvrstan, puno dobrih saveta i informacija taman kolko treba. Sve pohvale.
    Ja sam na pocetku blogovanja, bavicu se raznim temama, od sminkanja, raznih tutorijala na youtubu o kombinacijama odece, pravljenju zanimjive odece, pravljenja frizura,, "kako da..." uradite i napravite nesto kod kuce a da ne morate da potrosite ni dinar, putovanja, gde kupiti za manje novca... Svasta nesto interesantno. Ukoliko zelite da budete u toku onoga sto vam spremam, PRATITE MEEEE NA http://endicores88.blogspot.com/ :-*** <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши