уторак, 21. април 2015.

MUST HAVE: Avon Planet Spa čokoladni sufle za telo


Moje oduševljenje i sve moguće simpatije u poslednje vreme dugujem ovom predivnom sufleu za telo. Neodoljivo mirisan i brzoupijajući krem je nešto bez čega više nećete moći kada ga prvi put probate!

Ovo je jedina stvar iz Avonove linje Planet Spa Indulgent Spa Ritual sa Africkim šea puterom i čokoladom (200ml) koju sam probala i žao mi je što nisam pre obraćala pažnju na ovu kolekciju.

Tekstura ovog suflea je vazdušasta i lagana. Neguje kožu i ostavlja svilenkasti mirišljavi film koji se satima zadržava. Da se razumemo, nega nije nešto zbog čega bih ovom preparatu posvetila post ali je miris ono sto zaslušuje i mnogo više od nekoliko rečenica. Čokoladno, vanilasto, karamelizovano, slatkasto, božanstveno su samo neke od reči koji ga opisuju. Mene miris asocira na puding od karamele pomešan sa Nutelom i sama se divim svom čvrstom karakteru i zdravom razumu koji me sprečava da ga probam gotovo saki put kad odvrnem poklopac.

Boja samog preparata je metalik svetlo braon i na koži ostavlja blagi zlatkasti sjaj.
Standardna cena je 800 dinara a ja sam ga u nekim od prethodnih kataloga poručila za neverovatnih 399! Moje mišljenje je da vredi i mnogo više s obzirom na specificnost i originalnost koju poseduje, počev od samog mirisa, neobične teksture i nežnog osećaja na koži.
Preporučujem svakom ko uživa u čokoladi, slatkišima, kozmetici i jestivim mirisima! Mmmmmmmmm…..

Kako ste vi zadovoljne ovom kolekcijom Planet Spa iz Avon-a i šta mi preporučujete da probam?
Pozdrav!

2 коментара:

  1. Obozavam Planet Spa liniju i sve sto sam do sad probala mi je odlicno, nikakvu zamerku nemam.. Konkretno iz ove linije sa cokoladom nisam probala nista jer mi se nije dopao miris, previse mi je bilo vestacko, i nekako me vise vuklo na miris kakaoa, a taj miris ne volim :) Preporucila bih ti ljubicastu kolekciju sa asai bobicama (sve osim maske za lice), piling za telo, ulje, kremu za ruke i stopala.. Zelena linija maska za kosu, ulje za lice i vrat.. Od maski za lice najbolje su sive glinene, ja bolje nisam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U planu mi je kupovina kreme za ruke iz ljubičaste kolekcije jer mi se mnogo dopada miris a njihovu glinenu masku još nisam probala, moraću ;)

      Избриши